Hva sover du i?

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Jeg drømmer om en tynn ull-og silkepysj til meg selv, men akk, så dyrt... Har sovet mye med tynn cardigan, truse og sokker i det siste ;)
 
Sover i en ammetopp [emoji4] må ha noe på overkroppen så ikke melka renner
 
Truse og en tynn topp
 
Truse og ammeBH, men tar på meg en tynn cardigan når jeg ammer.
 
Sover kun i truse, klarer ikke ha klær på meg når jeg skal sove
 
Vanligvis helt naken, men nå soves det med ammebh og truse. Enklere når man skal opp å fikse flasker og pumpe. Blir ikke så mye å kle på seg.
 
Truse og løs t-skjorte ;)
 
Bare en ammetopp. Hater å sove med klær, så gleder meg til den ammetoppen kan droppes.
 
Truse, hæler ikke å ha på meg noe mer. Enda en positiv ting ved ikke å amme, slipper bh!(må fortsatt finne det positive for ikke å rakne helt fordi amminga ikke gikk)
 
Truse, hæler ikke å ha på meg noe mer. Enda en positiv ting ved ikke å amme, slipper bh!(må fortsatt finne det positive for ikke å rakne helt fordi amminga ikke gikk)

Ja, den ser jeg! Det kan gjøre så utrolig vondt når ammingen ikke går. Godt du samler på det positive! Jeg gleder meg til å sove i det jeg vil :wideyed:
 
Utolig mange små positive ting[emoji4] tror jeg må bli flinkere med å se det positive i alt[emoji6]

Det er fantastisk at du tenker som du gjør - og den som leter, den finner! :love2 Stå på og kos deg med å bekle deg i hva du vil både dag og natt :D
 
Amme-bh eller singlet, og truse! Savner å sove naken, men det går ikke pga lekkasje mens jeg ammer!
 
Ser flere her som sover i klær de kanskje vanligvis ikke sover i, pga amming/pumping eller kanskje bare det å ha en baby. Kjenner meg igjen!

Glemte at jeg sover ofte med ull-bh (den var til tørk da jeg skrev innlegget, jeg må ha en til), og det er noe jeg har lagt min elsk på :D Har så lett for å fryse.
 
Det er fantastisk at du tenker som du gjør - og den som leter, den finner! :love2 Stå på og kos deg med å bekle deg i hva du vil både dag og natt :D
Ganske sikker på at jeg hadde havnet i en depresjon hvis jeg ikke hadde klart det! Sto virkelig å vippa på kanten en stund.
Gjett om jeg gjør[emoji6] Bare å kunne bruke bh som løfter og former litt er gull!
 
Ganske sikker på at jeg hadde havnet i en depresjon hvis jeg ikke hadde klart det! Sto virkelig å vippa på kanten en stund.
Gjett om jeg gjør[emoji6] Bare å kunne bruke bh som løfter og former litt er gull!

Din åpenhet har nok også hjulpet både deg selv og andre:) Misunner deg der, gleder meg allerede:D
 
Back
Topp