Hva slags mat og kake skal dere ha til 1 års dag? :-)

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har begynt å tenke, og ønsker at vi lager noe som han kan spise.

F.eks. Pizzaboller, fløtekake, muffins, boller....

Hva tenker der? :)
 
Blir nokk gulrotkake og daim is kake her, og kanskje noen muffins. mat vet jeg ikke hva vi skal lage, har pleid å servere pizza i selskaper, men kanskje orientalsk kylling gryte denne gang [emoji848][emoji5]
 
Gjør det enkelt og tar Gryterett med baguetter Med og uten hvitløk, sjokoladekake, og sikkert en marsipankake... Tror jeg vi kom frem til.
Tror vi slår i sammen 1 års dag, og 3 års dag... pga gjester med lang reisevei
Dem fuller jo i aug og sept...
 
Jeg har begynt å tenke, og ønsker at vi lager noe som han kan spise.

F.eks. Pizzaboller, fløtekake, muffins, boller....

Hva tenker der? :)

Kall meg kanskje slapp og uorganisert, men med omtrent nøyaktig én måned igjen til ettårsdagen har jeg faktisk ikke ofret det en eneste tanke hehe. Vi har kanskje bestemt hvilken dag vi skal ha det på, men mat og kaker er det nok en stund til jeg begynner å detaljplanlegge. Men denne tråden er jo genial til tips og inspirasjon da :))
 
Jeg har begynt å tenke, og ønsker at vi lager noe som han kan spise.

F.eks. Pizzaboller, fløtekake, muffins, boller....

Hva tenker der? :)
Kjekk tråd! [emoji3] elsker å planlegge til bursdager!

Her har jeg allerede kjøpt servietter og diverse tilbehør [emoji23] blir et lite prinsesse selskap ja [emoji3]

Blir nok å gjøre maten enkel med innbakte pølser [emoji3] dessert blir det muffins, sjokoladekake, gulrotkake, gele og bursdagskake ihvertfall [emoji3]
Så må jeg finne på noe som bursdagsbarnet får spise, noe bananlapper eller noe[emoji16]
 
Eneste jeg har tenkt på er at lille skal få en liten sjokoladekake som hun kan kose seg med[emoji12] Blir interessant å se hvordan hun reagerer på det.
 
Har ikke tenkt på det en gang.... men har bare familieselskap sammen med storesøsknene, de blir 7 og 9 år. Alle tre er født innforbi tre uker. Enkelt og greit [emoji4]
 
Back
Topp