Hva slags mat og kake skal dere ha til 1 års dag? :-)

En tråd i 'August 2016' startet av verpesyk, 17 Jul 2017 kl 10:45.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. verpesyk Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Jeg har begynt å tenke, og ønsker at vi lager noe som han kan spise.

F.eks. Pizzaboller, fløtekake, muffins, boller....

Hva tenker der? :)

2. Kdaa Flørter med forumet

Blir nokk gulrotkake og daim is kake her, og kanskje noen muffins. mat vet jeg ikke hva vi skal lage, har pleid å servere pizza i selskaper, men kanskje orientalsk kylling gryte denne gang

3. lillemor2012 Elsker forumet

Sjokoladekake,og innbakte pølser samt havrelapper med is til:)

• Liker Liker x 1
  4. Lykkespire<3 Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Gjør det enkelt og tar Gryterett med baguetter Med og uten hvitløk, sjokoladekake, og sikkert en marsipankake... Tror jeg vi kom frem til.
    Tror vi slår i sammen 1 års dag, og 3 års dag... pga gjester med lang reisevei
    Dem fuller jo i aug og sept...

5. isfrid Glad i forumet

Kall meg kanskje slapp og uorganisert, men med omtrent nøyaktig én måned igjen til ettårsdagen har jeg faktisk ikke ofret det en eneste tanke hehe. Vi har kanskje bestemt hvilken dag vi skal ha det på, men mat og kaker er det nok en stund til jeg begynner å detaljplanlegge. Men denne tråden er jo genial til tips og inspirasjon da :))

6. Blitz Glad i forumet Sensommerbarna 2016

Kjekk tråd! elsker å planlegge til bursdager!

Her har jeg allerede kjøpt servietter og diverse tilbehør blir et lite prinsesse selskap ja

Blir nok å gjøre maten enkel med innbakte pølser dessert blir det muffins, sjokoladekake, gulrotkake, gele og bursdagskake ihvertfall
    Så må jeg finne på noe som bursdagsbarnet får spise, noe bananlapper eller noe

7. FirstTimer☺️ Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Eneste jeg har tenkt på er at lille skal få en liten sjokoladekake som hun kan kose seg med Blir interessant å se hvordan hun reagerer på det.

8. Minti Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Har ikke tenkt på det en gang.... men har bare familieselskap sammen med storesøsknene, de blir 7 og 9 år. Alle tre er født innforbi tre uker. Enkelt og greit

Del denne siden