Hva slags klær bruker du på jobb?

Finere hverdagsklær :)
 
Har 3 forskjellige jobber, med forskjellige dresskoder. Den ene er det dressbukse/pent skjørt, pen topp, dressjakke. Den andre er i helsevesenet, hvit uniform og behagelige sko. Den tredje er hjemme i fjøset, da er det kjeldress og værnesko som gjelder:)
 
Vi går i vanlige klær. Har turklær på jobb, siden vi har med pasienter på tur ofte. Skal ikke vise knær, skuldre eller utringning. Jobber på sykehus.
 
Bruker klær jeg ikke er redd for :p vet aldri hva som kan komme på klærene av diverse væsker :p

Men vi har ikke lov å gå med intillsittende tights uten lang topp (brukerene har noen ganger oppfattet personale som naken dersom de går med f.eks 2xu tights) , må ha t-skjorte og ikke singlett, og må ha noe som er knelangt.
 
Heldigvis ingen kleskode på min jobb, men jeg ville følt det rart å troppe opp i joggebukse eller treningsklær
 
Vi har egentlig uniform, i form av hvit skjorte og mørk bukse/skjørt og med en blazer. Standarduniformen vi får fra jobben har dårlig passform, så jeg bruker stort sett private klær istedenfor. Så lenge jeg holder meg innenfor den generelle kleskoden så tar jeg meg litt friheter når det kommer til det, og velger heller en fargerik topp eller bluse til et grått eller svart skjørt. Elsker å kunne pynte meg litt til jobben og føle meg fin. Jobber i det private, og i et stort verdensomspennende selskap, så det er høy standard på kleskoden for de som jobber der. Mange dyre dresser og høye hæler ute og går.
 
Klinikktøy.
 
uniform
 
Vi har uniform, men bruker som regel bare overdelen også ei bukse æ ikke e redd for :)
 
Uniform :) Når jeg gikk gravid, fikk jeg i siste trimester bytte ut uniformsbuksa med mammabukse, siden jeg måtte bruke XXL for å få den over magen, men da hang den å slang ellers :D
 
Back
Topp