Hva slags klær bruker du på jobb?

Alt fra blyantskjørt, bluse og dressjakke med høyhæler, til norrønabukse, ullgenser og tursko. Kommer an på om jeg har møter med kommunen o.l., aktiviteter eller om det er en rolig dag på kontoret.

Skulle helst kunne ha tenkt meg å ha hatt uniform, SÅ mye enklere å vite hva man skal ha på seg hver dag... ;)
 
Vanlige klær[emoji4]
 
Spørs hva jeg skal gjøre på jobb[emoji4]
Har uniform, men jobber helst i sivil[emoji4] vanlige klær..
 
Bruker vanlige klær, men med visse restriksjoner i forhold til hva man kan kle seg i. Pent hverdagsklær, ikke hull i bukser, ikke joggebukser etc og ikke hettegenser ol.
 
Varierer. Som oftest relativt pent, mye skjørt og kjoler, kan fint gå i dongeribukse, men da har jeg ofte på meg en litt penere skjorte/bluse eller jakke. Da jeg startet i jobben var det veldig mange som gikk i overkant pent kledd, det gikk litt sport i det rett og slett, mens nå er det langt mer avslappet.
 
Vanlige klær, men ikke joggebukse/hettegenser. Som regel skjørt/bukser med genser/cardigan over-ikke noe utringning eller noe som stikker seg veldig ut, møter mange folk og studenter så prøver å holde det nøytralt, alt ettersom hvordan dagen ser ut.
 
Vanlige klær.
 
Siden jeg jobber hjemme som husmor tar jeg på meg behagelige klær.
Skjørt og kjole kun til festligheter.
 
Går med vanlege klede. Men må gå med labfrakk, vernesko og vernebriller når eg ikkje er på kontoret.
 
Varierer, men vanlig klær. Kommer litt an på om noen av oppdragene for dagen krever feks varmt tøy.
 
Back
Topp