Hva slags bunader har dere da jenter..? :D Med bilder!!

Lady84

Gift med forumet
Jeg har Øst Telemarks bunad[:)] Blanding av Prinsesse stakk og båndstakk[:)] Arvet av mamma så den er 29år[:)]
Skal også arve en etter mormor og den er jo en del eldre[:)]

Ser litt skeiv ut på bilde da men[8D] he he

Og ett av hele stakken med jakke[:)]

ORIGINAL: Lady84

Jeg har Øst Telemarks bunad[:)] Blanding av Prinsesse stakk og båndstakk[:)] Arvet av mamma så den er 29år[:)]
Skal også arve en etter mormor og den er jo en del eldre[:)]

Ser litt skeiv ut på bilde da men[8D] he he

Og ett av hele stakken med jakke[:)]

ÅÅÅ så nydelig bunad...har liksom sånne store planer om å få meg en bunad jeg også da...menmen...Men da familien opprinnelig kommer fra Kragerø...har jeg veldig lyst på en Telemarks bunad jeg også, føler liksom jeg har lov til det da[:D]

skulle ønske jeg hadde bunad jeg også[:(]  Telemarks bunadene er de fineste synes jeg[:)]

Kjempefin bunad du har!!! Jeg har en veldig fin Tinn-bunad, som jeg arvet etter farmoren min jeg [:)] men ingen bilder desverre..!

Har så lyst på bunad! Hvis vi vinner i lotto snart skal jeg få sydd meg en, ellers vil mannen være med å spare til en bunad til meg......kanskje det blir en på meg om noen (sikkert mange) år.
Da blir det Aust-Agder bunad. Som denne, bare jeg vil hatt uten alle de blomstene

Bunaden din var kjempe fin. Tenk på 17 mai så har vi noen søte små nurk med på feiringa [:D] Jeg har desverre ikke bunad, men vil gjerne ha... det ligger i fremtidsplanene hehe

ORIGINAL: BabyiApril

Bunaden din var kjempe fin. Tenk på 17 mai så har vi noen søte små nurk med på feiringa [:D] Jeg har desverre ikke bunad, men vil gjerne ha... det ligger i fremtidsplanene hehe

Jeg gledet meg SÅ til 17. mai for to år siden, gledet meg til vi skulle trille til byen med babyen vår.[:)] Hadde planlagt hva hun skulle ha på seg, hvilket dynetrekk vi skulle ha på i vogna osv. Og så selvsagt for meg at det hele ville foregå i strålende sol.[8D]

Og når 17. mai kom, så regnet det... Det HØJET ned hele dagen. Så vi holdt oss hjemme, er jo ikke noe kos med trilletur i sprutregn.[&:] Vi pyntet jo den lille prinsessa vår da, men det ble litt sånn "All dressed up, but nowhere to go"[:-].

Flotte bunader jenter, jeg har Namdalsbunaden, for jeg er jo Namdaling.. legger in bilde senere...

Back
Topp