Hva skulle barnet ditt hete hvis bare du fikk velge?

Det samme som de skal hete nå, jeg og samboer er enige [emoji173]
 
Mina og Leander. Men sånn ble det ikke. Jentenavn er oppkalt etter min oldemor men min mann trumfa der med en død søster. Men begge barna våre har dobbelt navn. Og var i grunn ingen som valgte guttenavn. Satt hos besteforeldrene til mannen ( bestefaren er død nå) og pratet om navn. Min mann og svigermor sendte mld med hverandre og hu skreiv ett navn pr mld. Plutselig passet det ene navnet fra svigermor sammen med ett besteforeldrene til mannen min sa. Så da ble det det. Er ett guttenavn på min side som mannen ville bruke men jeg nektet så ingen fikk viljen sin der. Hehe. Eldste er oppkalt etter tanten sin og jeg har valgt mellomnavn.
 
Det de allerede heter. ❤️
 
Hadde lenge lyst på Lykke til jente, men veldig fornøyd med at det blir Leah i steden.
 
Vi var enige og er det om eventuelle søsken og :)
 
Mari sofie. Ble bare sofie....
 
Det samme. :)
 
Det samme som hun heter, kanskje med et annet mellomnavn da pappaen valgte det. Men det er fint ja. Bare kom ikkke på det selv ;)
 
Det hun heter :) Det var mitt førstevalg og også samboer sitt.
 
Eldste valgte jeg navnet til. (Annen far)
Mellomste ville jeg kalt Storm og minste Oline, men er veldig fornøyd med de navnene de har også:)
 
Det de heter

Eldstemann ble vi enige om ettersom ingen av oss veldig hadde noe navn vi ville ha på ham, og søstrene... har vi hatt et forslag hver og mannen har sagt at tok mitt forslag på begge to, så ja, jeg har vel egentlig valgt navnene
 
Back
Topp