Hva skulle barna dine hete da du var yngre?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
Jeg var/er bestemt på Ylva, men sambo hater det navnet ;(
 
Jeg elsket Aurora da jeg var liten. Nå syns jeg det er for vanlig.
 
Jasmin, Ameli, Rikard, Elin. Nei trur ikke jeg velger noen av de navna jeg tenkte når jeg var barn.
 
Victoria, Linnea, Linette og Amelia var favoritter, tenkte bare jentenavn. Helt uaktuelt nå, er veldig lite glad i sånne søte navn med a-endinger. :p
 
Beate og Ada-Cornelia.. blir ikke noen av de nei! :p
 
Husker jeg var veldig liten og hos dagmamma. Hun lille, søte, gode jenta het, Rebecca. DET skulle jenta mi også hete.. Nå får jeg jo bare gutter, men uansett har jeg nok forandret mening med åra [emoji6][emoji2]
 
Da jeg var mindre skulle barna mine hete Leonardo og Nathaniel, gjerne Hermine, Anoinette og liknende lange uvanlige navn.. nå er jeg litt mer på å finne litt "norskere" navn, vi ender vel opp med en Birk, Frøy eller noe sånt siden familien min er veldig glad i norrøn mytologi og jeg synes det er mange flotte navn der.

kunne godt tenkt meg å bruke Theodor, men det likte visst ikke gubben likevel. :bookworm:
 
Mina og Hedda om det var jenter
Jacob og Nichlas om det var gutter [emoji4] no har vi vel ikkje valgt noen av dei ! Men mangler navn på tvillingene no da!
 
Maya Oline skulle mitt barn hete for 20 år siden om jeg fikk jente noen gang. Fikk først gutt for 2 år siden og jente for 10 dager siden. Hun heter Maya Oline [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Ja, jeg synes Jenny var sinnsykt fint når jeg var liten og tenåring og jammen ble det det mitt første barn het også:)
 
På lista mi sto (for meg nå) helt fjerne navn som:
Nathaniel Amuru
Zakkarias Andreas
Wynona Othilie
Christina Dionne

Er ikke i nærheten av å tenke på slike navn nå [emoji23]
 
Annette Marie, Jannicke og Kine.
I mitt hode skulle jeg ha jenter. :joyful:
Hadde dette barnet blitt jente er vel Kine det eneste jeg fortsatt liker, men det ville likevel ikke blitt brukt da andre i familien har brukt det...

Vi må finne et fint guttenavn som klinger bra på begge dialekter:banghead:
 
Celine og William

Nå liker jeg korte navn bedre :)
 
Skulle ha en datter som skulle hete Silje :p Hadde en dukke jeg elsket som het det :hilarious:
 
Jentenavn jeg var veldig glad i var Irja, Silje og Rikke. Av guttenavn hadde jeg Elija, Lars og Trygve som favoritter. Nærmeste må være at jeg har en Elias ;)
 
Var en periode jeg tegnet mye ansikter, og de peneste/søteste latet jeg som om kom til å bli barna mine og gav dem navn, hehe. Eldstemann var en gutt, nr. 2 ei jente og til slutt tvillingpar hvor det var én gutt og én jente. Husker ikke navnene på jentene, men guttene var Gaute og Elias (skal sies at det var på tiden jeg var superfan av Gaute Ormåsen fra Idol)

Har ei jente som heter Hannah Jemima nå, vet i alle fall at ingen av jentene het det;)

Om vi får gutt tror jeg ikke det blir Gaute, men kanskje Elijah eller Elias :)
 
Var innom MANGE, alt etter hva slags serier jeg så på, og musikk jeg likte. Helene og Benedicte var populære jentenavn, det samme var Emma. Guttenavn var jeg egentlig aldri interessert i.

Har tre jenter, ingen av de heter Helene, Benedicte eller Emma. ;)
 
På ungdomsskola var jeg bestemt på at min fremtidige datter skulle hete sol angelica. Det er ikke aktuelt i dag :p

Har vært innom mange Isfolknavn jeg også. :p Både Villemo, Irmelin, Imre, Gand, Tengel og så videre. :p
 
Back
Topp