Hva skriver dere på takkekort ?

mamma til to 06 10

Betatt av forumet
Driver og lager takkekort med bilde på nettet...og står helt stille. Hva kan jeg skrive. Er takkekort for fødselsgaver til babyen:)
 
Tusen takk for gaven jeg fikk da jeg kom til verden!

hilsen........

[:D]

helt enkelt her
 
Tusen takk for oppmerksomheten jeg fikk da jeg ble født!
Klem fra...
 
ORIGINAL: Tutta*

Tusen takk for oppmerksomheten jeg fikk da jeg ble født!
Klem fra...


sign :)
 
Tusen takk for gaven over bildet, og navnet, fødselsdato, vekt og lengde under:)
 
Jeg gjør det visst vanskelig jeg.. Har bestil blank kort og skal skrive individuelt til alle, takk for hva jeg fikk av hver person. Og hvorfor skal jeg gjøre det så vanskelig? Sukk
Kanskje jeg heller skal bruke de takkekorta jeg har bestilt nå til dåpen. Får ikke så mange gaver da regner jeg med. Nå er det jo alt fra familie og våre venner til mamma og pappa's venner og mamma's symøte damer pluss sambo's kollegaer og mine :O
Hva har jeg begitt meg ut på...
 
Vi skrev: Tusen takk for gaven ........... fikk da hun ble født.
Hilsen...........

Enkelt og greit! Jeg tenkte også å takke hver enkelt for hva hun fikk, men fant ut at det ble litt vel mye. Altså litt for mye jobb til meg selv som ikke er nødvendig! Tror folk synes det er veldig hyggelig bare de får et takkekort! Faktisk få som gir det... Ingen av de jeg kjenner har gjort det. Noe jeg synes er litt rart. Trodde det var helt vanlig.....?
 
ORIGINAL: Tingeling!

Vi skrev: Tusen takk for gaven ........... fikk da hun ble født.
Hilsen...........

Enkelt og greit! Jeg tenkte også å takke hver enkelt for hva hun fikk, men fant ut at det ble litt vel mye. Altså litt for mye jobb til meg selv som ikke er nødvendig! Tror folk synes det er veldig hyggelig bare de får et takkekort! Faktisk få som gir det... Ingen av de jeg kjenner har gjort det. Noe jeg synes er litt rart. Trodde det var helt vanlig.....?


Ja, jeg trodde også det.. Men hører også flere som sier "Nei, skal du det da, det er vel ikke nødvendig?"
 
Back
Topp