Hva skjer med kroppen?

xiddigaha

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Jeg fikk mensen i dag 12 dpo og forrige mens også fikk jeg mensen før. Dette startet etter jeg mistet i april. Så dette er andre mensen etter SA. Er det normalt at dette skjer etter en SA?

Vil det si at jeg har hatt EL før da? Jeg hadde positiv EL test 26 og 27 juni, så da hadde jeg vel EL 28 juni. Men kan den ha vært før siden jeg fikk mensen 2 dager før IKM?

Er det negativt at det ikke går 14 dager fra EL til mensen kommer? At den tiden er kortere?
 
Jeg fikk mensen i dag 12 dpo og forrige mens også fikk jeg mensen før. Dette startet etter jeg mistet i april. Så dette er andre mensen etter SA. Er det normalt at dette skjer etter en SA?

Vil det si at jeg har hatt EL før da? Jeg hadde positiv EL test 26 og 27 juni, så da hadde jeg vel EL 28 juni. Men kan den ha vært før siden jeg fikk mensen 2 dager før IKM?

Er det negativt at det ikke går 14 dager fra EL til mensen kommer? At den tiden er kortere?
Dette er det jeg fant om lutealfasen [emoji4]
705066642a2677de36cebb92d2b15d27.jpg
 
Jeg har også fått en luteal fase på 12 dager etter MA. EL kommer på cd 12 hos meg.
 
Jeg har også fått en luteal fase på 12 dager etter MA. EL kommer på cd 12 hos meg.

Er det lenge siden du hadde en MA?

Jeg har ikke EL før dag 25/26 så får ikke EL før. Kun lutealfasen som er forandret.

Så kjedelig at kroppen er på bærtur etter SA'en.
 
Er det lenge siden du hadde en MA?

Jeg har ikke EL før dag 25/26 så får ikke EL før. Kun lutealfasen som er forandret.

Så kjedelig at kroppen er på bærtur etter SA'en.
Hos meg er hele syklusen forandret, blitt mye kortere.
Hadde MA i februar. Før det hadde jeg en syklus på 29 dager, nå er den på 26 dager.
 
Samme her!!!!!
Kortere syklus etter den siste aborten! De to siste gangene har den vært på 26 dager!
Altså, helt greit for meg at det blir kortere å vente, bare den ikke blir enda kortere [emoji53]
Høres hvertfall ut som det er vanlig når flere rapporterer om det [emoji846]
 
Samme her. Gått fra 28 til 26 dager etter forrige graviditet. To perioder var jeg ned i 24 dager, men de siste syklusene har vært på 26 dager.
 
Back
Topp