Hva skjer hos dere denne uken?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her blir det pakking og bibliotektur i dag
I morgen drar vi på en liten ferietur og kommer hjem fredag kveld
I løpet av helga kommer hunden Vi skal passe i to uker og så må vi rydde litt mer i garasjen
 
Så koselig!! Kos dere med ferietur og hundepass[emoji847]

Mannen kjørte av veien på MC rett før sommeren - så i dag skal vi på sykehuset å ta av gipsen. Forhåpentligvis er alt bra så han slipper ny / operasjon i tærne[emoji4]

I morgen tar vi en liten tur til Trysil, for minstemor skal på ferie på Sørlandet på fredag[emoji847][emoji295]️
 
God tur!

Jeg er optimistisk og håper på fødsel i løpet av uken. :)
 
God tur!

Jeg er optimistisk og håper på fødsel i løpet av uken. :)
Krysser fingrene for deg! Tvi tvi når den tid kommer :)

Jeg passer dattera til noen venner i dag, og på torsdag skal vi dra til hjemplassen min for helga. Vi skal ha slektstreff, så blir mange tremenninger å hilse på for første gang på 7 år.. (siden forrige slektstreff der altså)
 
Vi er på ferie. På vei over fjellet i skrivende øyeblikk. Ungene er i hundre og gleder seg veldig til å treffe mormor og morfar
 
I dag skal jeg og en venninne lunsje, og i morgen kanskje en sverigetur , ellers null planer, men blir bading, leking og masse kos.
 
Vi skal på stranda, på båttur, på besøk til oldefar, spise is, får besøk av et vennepar fra Vestlandet og til helga skal vi på båtrace og flytter ut i sommerhuset for å nyte den siste ferieuka bare oss tre, uten mine foreldre på slep 24/7.
 
Det hellige kaos. Jeg har 10 arbeidsvakter på 11 dager som gjerne varer mellom 7 og 12 timer.
Mannen har 7 vakter på de samme 11 dagene på kveld Og bhg er stengt..
I tillegg har vi flyttet inn hos min mor for å passe hund og katt. Dårlig barnesikra er det og.

Så det i tillegg til litt yurer i nærområdet og lek med gutten.
 
Kanskje søke på flere jobber hvis jeg finner noe jeg kunne tenke meg :p ellers slappe av og ta dagene som det kommer seg, Hvis jeg ikke farter litt her og der :hilarious:
 
Oppussing! Prøver å ferdigstille noen av rommene, etter et par år med lett kaos :p
 
Back
Topp