Hva skal til for å få satt inn to egg?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Lurer på hva begrunnelse en skal ha for å få satt inn to egg? Har to på frys, og så vidt jeg vet må de vel brukes innen 5år fra uttak, kan jeg i teorien få satt inn begge to? Hva er begrunnelsen for å få lov å sette inn to?
 
Det er vel opp til legen å bestemme, avhengig av hvor mange innsett du har hatt og om du har lykkes på noen, samt din alder. I det offentlige virker det ikke som om de vil sette inn to før man har hatt mange innsett uten å bli gravid, mens i det private er de mer åpne for det etter kortere tid. Det kan og avhenge av eggene, jeg vet om flere som har fått satt inn to fordi kvaliteten var ikke god nok til å fryse, men de mente de kunne klare seg i livmor.

Du får nok bare spørre klinikken du tilhører :)
 
Jeg fikk svaret at de satte inn to egg om eggene var sett som litt dårligere sikk. Altså for å få oddsen opp før en positiv reaksjon. E
Også helsa til mor og hennes underliv problematikk. Han sa ikke mye mer. Så fikk det som man vil :)
 
Jeg bare spurte for ønsket det..dobbel sjanse..
Men har og mistet to tvilling gutter...så kan være skummelt...dobbel glede ble til dobbel sorg her
 
Jeg fikk svaret at de satte inn to egg om eggene var sett som litt dårligere sikk. Altså for å få oddsen opp før en positiv reaksjon. E
Også helsa til mor og hennes underliv problematikk. Han sa ikke mye mer. Så fikk det som man vil :)
Forstår jeg det som at du kunne velge?
 
Åh, så utrolig trist, kondolerer![emoji22] Du trenger ikke svare om du ikke ønsker det altså, men hadde det noe med at de var to å gjøre?
takk ♡ går fint å svare..er 5år siden...

Fikk tidlig vannavgang i uke 16 på den ene tvillingen.. og lakk også vann fra tvilling 2 fra uke 20... får ikke noe svar på hvorfor det skjedde..men legene sier kan ha noe med at det var to...får vi aldri vite. Obduksjonen viste hvertfall ikke noe galt med noen av guttene.
 
takk ♡ går fint å svare..er 5år siden...

Fikk tidlig vannavgang i uke 16 på den ene tvillingen.. og lakk også vann fra tvilling 2 fra uke 20... får ikke noe svar på hvorfor det skjedde..men legene sier kan ha noe med at det var to...får vi aldri vite. Obduksjonen viste hvertfall ikke noe galt med noen av guttene.
Uff, så hjerteskjærende![emoji17] Livet er så urettferdig noen ganger.
 
Back
Topp