Hva skal en tro?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Er gravid 4+0. Dette er 11.gangen jeg er gravid. Har to barn og tatt en abort for mange år siden. Det vil si 8 påbegynte svangerskap som ikke ble noe av. 2 MA, 2 SA, resten kjemiske! Nå ser det ut som det går dårlig igjen! Utredning viser INGENTING galt. Nå går jeg i tillegg på progesteron, Fragmin og Prednisolon. Men det ser ikke ut til å hjelpe[emoji20] Noen som er i lik situasjon? Er det mulig å få det til igjen tro?
 
Uff, får inderlig håpe at det ikke går galt igjen! Sender deg en god klem. :Heartred
 
Jeg har hatt en SA, en MA/BO og 4 kjemiske på under ett år nå. Fra før den siste kjemiske har jeg gått på Prednisolon i tillegg til progesteronstøtte. Foreløpig ikke fått annen forklaring enn uflaks.
Krysser fingrene for oss begge!
 
Jeg har hatt en SA, en MA/BO og 4 kjemiske på under ett år nå. Fra før den siste kjemiske har jeg gått på Prednisolon i tillegg til progesteronstøtte. Foreløpig ikke fått annen forklaring enn uflaks.
Krysser fingrene for oss begge!
Huff, det er ille! Kan jeg spørre hvordan de kjemiske har vært? Når har du begynt å blø/mistet?
 
Huff, det er ille! Kan jeg spørre hvordan de kjemiske har vært? Når har du begynt å blø/mistet?
Det har vært litt forskjellig.
I juni fikk jeg plutselig lutealfase på mindre enn 9 dager. Kvelden 9dpo, samme dag som jeg fikk tydelig utslag på CB Early begynte jeg å blø uten forvarsel (har aldri hatt så kort lutealfase før).
I mai ble testene ikke sterkere (positivt fra 8-9dpo) og blødning 13-14 dpo.
I april testet jeg positivt fra 9 dpo og hadde fin stigning. Tok digital 14 dpo og den var negativ, samtidig ble de andre testene svakere. Blødning 17 dpo.
I mars testet jeg også positivt fra 9 dpo, men så ble testene negative fra 13 dpo.

Hadde vært greit nok hvis det bare hadde vært å la være å teste tidlig så hadde jeg ikke visst om det, men jeg kjenner det på kroppen fra ca 6 dpo. Har blitt sånn at kjæresten også merker det på meg nå og aner at det er noe uten at jeg forteller..
 
Back
Topp