Hva skal en ønske seg til et barn som har alt?*

Ikke i bruk

Forumet er livet
Barnet ditt har kanskje egentlig alt det trenger, men du får spørsmål fra familie om hva barnet ditt ønsker seg til jul. Hva svarer du da? Er det noen gode tips?
 
Opplevelser :)
 
Mitt barn trenger masse. Når vi skifter klesstørrelse og det evt er nært jul, pleier jeg å ikke kjøpe inn riktig så mye som vi egentlig trenger og eller ønske til jul. Så ser vi hva vi får, og kan evt skaffe resten vi trenger på salg etter jul. :)

Ellers "trenger" hun bestandig nye bøker, vi liker å gå på kino, og i det hele tatt. Føler ikke det er et problem å finne på noe til henne.

Tenker også ting kan være litt alternativt? Fiskestang, tursekk, nye skisko, dyne i neste størrelse med et fint sengesett til, nye gardiner til soverommet om man har vokst fra de gamle... "Gavekort" på bowling eller turer i svømmehallen.
 
Last edited:
Klær i neste str, bøker (man kan aldri få for mange), gi en gave i barnets navn til noen som trenger det, opplevelser, spiselige gaver..
 
  • Liker
Reactions: AG
Opplevelser

Tid med den som gir gave.

Eldste min ønsker seg lite. Ønskelisten er veldig liten når det kommer til ting.

Men hun ønsker å gjøre noe sammen med mottaker.

Tur i badeland
Date på kebaben
Bowlingdate
Kinodate
Filmkveld hjemme hos giver osv..
 
Klær, aktivitetsting, sko, vinterleker. Opplevelser.
Bygge leker eks lego friends.
 
Klær, bøker, gavekort på kino/bowling/lekeland/svømming/skisenter el lignende, et fadderbarn, penger til å spare til noe stort (nettbrett, mobil), et kult bilde til veggen (sjekk minilearners f.eks) eller kjøpe en stjerne og kalle opp etter barnet (kanskje teit, men datteren til en venninne fikk det og ble SÅ glad, stod ofte og tittet etter stjernen sin på himmelen) :)
 
Har ikke hatt det problemet enda;)
Hadde Kansje ønsket klær til neste vinter, nytt skiutstyr osv
 
Har foreløpig ikke hatt det problemet.

Men når det dukker opp blir nok typiske sommerleker svaret :)
Har februarbarn, så jul og bursdag kommer tett og i samme sesong...
 
tja leker har de jo stort sett alt de trenger av, men klær blir det nå aldri nok av. Dvs mine unger bruker opp klærene sine ( brukte 14 dager på å rive opp ullskjorta si, ca 4 uker på å få hull på utedressen sin, og her om dagen greide han eldste å dele en støvel i 2) og trenger stadig nye. Ellers liker jeg godt at familien går sammen og kjøper en større ting til de sammen. Feks ny sykkel, ski, nettbrett, cd-spiller, klokke
 
Mine barn trenger alltids noe nytt! Jeg vet at de får leker, så kan like gjerne spesifisere hva de vil bli glade for :) Kommer stadig nye perioder med ting de liker, nå er eldste inne i en kaptein sabeltann-periode. Før det var det smurfene og mummi.
 
Gavekort på klær og kino, eller bøker. Har vi ønsket oss[emoji14]
 
Klær til senere
Bøker
Leker til et senere alderstrinn
 
Back
Topp