Hva skal du ha på deg 17.mai?

Bunad. Elsker bunad, og elsker 17.mai[emoji108]
 
De klærne jeg får på meg, er så stor over magen at det er ikke mye som er fin heller lengre. Så blir nok en tights og en singlet på meg, kanskje jeg får på meg en kjole, men tviler.
 
Det kommer an på om jeg er gravid eller ikke[emoji1] med min flax er jeg vel på føden 17mai Iår (termin var 11.mai)
Håper på fint vær så jeg kan ha en litt sommerlig kjole [emoji5]
 
Skal gå med ei lysgrå kjole , grei å amme i og det er det viktigste :D
 
Får nok ikke på meg bunaden min i år(vil være mellom 29 og 30 uker da) men jeg har funnet en kjempefin kroppsnær kjole med rysjer og rynker på magen som sitter som et skudd! [emoji274] Med en jakke, gode sko og sløyfe blir det nok bra :) Selv om kjolen er brun.
 
Jeg har Kystdrakten. Og fikk cape til den i 25-årsgave, så får brukt den for første gang også [emoji1360] sist 17.mai var jeg gravid med bekkenløsning, så da ble det naturlig nok ingen feiring på meg [emoji23]
 
Her blir det en fin bukse og bluse :) Bunaden passer ikke i år :hilarious:
 
Bunaden får jeg ikke på meg i år, men har kjøpt en fin kjole til ulike anledninger. Bursdager, konserter og også 17. mai [emoji4]
 
Dropper bunaden i år pga amming [emoji4] så her blir det denne: Vis vedlegget 257619 omslagsskjole, så tror det skal være greit å amme i den [emoji4]
Haha, unnskyld at jeg spør så lenge etterpå, men gikk det bra i forhold til ammingen? Sliter med å finne fine, ammevennlige kjoler skjønner du:p
 
Jeg bruker bunad som regel på 17.mai! :D
 
Back
Topp