Hva skal dere idag?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Her er mannen på jobb og eldste skal til farmoren etter skolen. Så kosedag med lillegutt og mams. Blir vel en tur på butikken og trilletur.
 
Jobbe til kl 15, deretter hjem og spise middag med gutta mine.
 
Og glemte, vi skal opp til huset vårt (under oppussing) og markere hvor elektrikern skal henge lampene våre.
 
Behandling som er gjennomført, levering av Mary Kay varer som er gjennomført, lekeland med familien min som også er gjennomført! [emoji6] Nå blir det hjem og lage middag for så å leke litt hjemme, rydde litt i garderoben til M og kanskje studere litt [emoji5] Så sofa og TV til kvelden [emoji5]
 
Jobbe, hente i barnehagen, lage middag, ut og leke, inn og sove, kollapse på sofaen.
 
På allidrett med storesøster
 
Hadde helt glemt vekk foreldremøte med korpset idag. Begynner om en halvtime. Bah.
 
Jeg har vært superopptatt! Begynte dagen med foreldresamtale i bhg, så jobb, så måtte jeg ut å kjøpe bursdagsgave (og to nye bher [emoji14] ), så trening på jobb, så hente unger, så bursdag, så tupper-party hos ei venninne.. Kom just hjem! [emoji43]
 
Jeg har vært superopptatt! Begynte dagen med foreldresamtale i bhg, så jobb, så måtte jeg ut å kjøpe bursdagsgave (og to nye bher [emoji14] ), så trening på jobb, så hente unger, så bursdag, så tupper-party hos ei venninne.. Kom just hjem! [emoji43]
Full fres med andre ord og da er det lov til å ta kvelden nå[emoji6]
 
Vi skal på besøk på jobben min for å spise litt kake[emoji6] En av damene har siste dag før pensjon førstkommende fredag...
 
Jobbe, hente i barnehagen, lage middag, ut og leke, inn og sove og så kanskje jeg får skvist inn en trening i dag[emoji85] eller noe junk hvis jeg kommer meg ut for å kjøpe den fineste jakka jeg fant...
 
Lunsj med ei venninne, bli frisk (har visst svelget en kaktus i løpet av natta), poste resten av bryllupsinvitasjonene + svarbrevet til bhg og hente eldste på dans. :)
 
Morgen med mine to små, levere store i bhg, sørlandssenteret med venninne og Indi, lunsj med mannen, hente store i bhg, turn med store, kompe til middag, leggetid, sende jobbsøknader og strikke ferdig dansekjolen til lillesøster :)
 
Back
Topp