Hva skal dere i påsken?

Gubben skal på fjellet, selv blir bikkja og jeg hjemme. Går på cyclogest, tisser ofte om natta og sover dårlig får tiden og da var hytte med utedo, uten dusj og ett par mil hver vei på scooter langt unna det som fristet [emoji23] kanskje litt egoistisk men synes det var best for meg. Så får de heller kose seg på siste påsketur uten barn da det andre parret også venter barn [emoji5]️
 
Vært på hytta siden igår [emoji106] så nå er jeg snart solbrent på nesa, vi har vært utendørs fem timer hittil i dag, nettopp dusjet av oss bål-lukten og bestemor begynner nå med kakebaking [emoji16] også håper vi på at vi kan få spira til å sitte i påsken, det hadde vært en skikkelig ting å skryte av i årene fremover [emoji6] påskekosen som ble januarbarn!
 
Vi skal være hjemme[emoji4]
 
Litt hjemme, og litt på hytta til svigers :)
 
Er på Hytta
 
Storesøster er på overnatting i tre netter hos besteforeldrene på hytta deres og på fredag skal vi i middag. Ellers ingenting. Jobbe på hus og i hage
 
Vi har ikke store planene, tar ting etter vær og lyst[emoji6]
 
Hjemme fikse terrassen og til slutt avslutter vi med familiedagen!
 
Hyttetur med familien [emoji173]️ Tradisjon å være på hytta i påsken. Her får jeg virkelig slappet av, noe jeg trenger å gjøre nå [emoji4]
 
En liten tur til Gøteborg, ellers asfaltpåske :) skal besøke venner og familie, gå turer og kose oss
 
Back
Topp