Hva skal dere ha til middag?

Koker ris, kutter grønnsaker, frese dem litt i panna og blande alt sammen :)
Tror det er det de kaller stekt ris på restauranter :D eller nesten. De tilsetter også et egg i blandingen. Det er veldig godt! Laget det mye tidligere, men hadde glemt det :)
 
Tror det er det de kaller stekt ris på restauranter :D eller nesten. De tilsetter også et egg i blandingen. Det er veldig godt! Laget det mye tidligere, men hadde glemt det :)
Mulig :) Men vi steker ikke risen da :)
 
Tror vi ble enig om pølse- og makaronigrateng, med brokkoli :)
 
Vi vet ikke enda... må se her for tips. Blir nok jeg som lager, samboer er slått ut i influensa [emoji53]
 
absolutt!! :D Jeg elsker utfordninger!
Men jeg tror jeg skal ta noen dager fri fra forumet når den her uken er over.-.... :eek:
Det skjønner jeg godt! :)

Jeg har ikke fulgt så godt med på denne konkurransen, er det sånn at man må melde seg på? Eller er man automatisk med når man skravler denne uka?
 
Det skjønner jeg godt! :)

Jeg har ikke fulgt så godt med på denne konkurransen, er det sånn at man må melde seg på? Eller er man automatisk med når man skravler denne uka?
å nei :(
ja, man måtte melde seg på før det startet... altså, dine innlegg teller, men du kan ikke vinne noen pris om gruppa vårres blir bland de tre beste :'(
 
å nei :(
ja, man måtte melde seg på før det startet... altså, dine innlegg teller, men du kan ikke vinne noen pris om gruppa vårres blir bland de tre beste :'(
Okey, men det gjør ikke noe. Det er uansett veldig mange andre som hadde fortjent en pris mer enn meg; jeg er ikke like flink til å skravle. Men koselig om jeg kan bidra til at gruppa kan vinne. [emoji2]
 
Dere som har Adams Matkasse og Godt levert, hva synes dere om det sånn generelt? Har hørt fra andre at rettene er noe stusselig og kjedelig, men at det er ok som et avbrekk fra vanlig planlegging når man har mangel på inspirasjon?

Her blir det forresten kremet thaisuppe med kylling i dag
 
Back
Topp