Hva skal dere ha til middag idag?

Tigerlilje

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Jeg trenger litt inspirasjon :D Mannen jobber sent idag, så her blir det nok bare pommes frites i ovnen :rolleyes: Hva skal dere ha?
 
Her manglet vi også inspirasjon i dag, så det ble bare pølse i brød :p
 
Jeg sliter sånn med å spise middag for tiden. Lunsj/brødmat går bra, men det meste av varmmat er vanskelig. He feks prøvd å spise thaimat to dager på rad (noe jeg elsker) og blir kvalmere for hver bit jeg tar. Utrolig irriterende. Grønnsaker i alle former er vanskeligst. Jeg har jo ikke lyst å leve på brød ut april. :( Noen tips?
 
Middagen er vel spist for lenge siden, og tips til inspirasjon fra hva jeg og min datter hadde til middag i dag kan jeg nok ikke komme med. Hjemme hos oss har vi hatt jentedag hvor vi har hatt som tradisjon nå i det siste å ha pølse i potetestappe. Da pleier vi å tøyse oss og spise maten som hunder (noe jeg gjorde da jeg var liten :p) altså uten bestikk. hoho!! blir mye griseri, men er gøy å tulle seg litt fra tid til annen. Ellers har jeg skikkelig dilla på hjemmelaget blomkålsuppe i disse tider, bare synd min datter ikke liker det og min samboer mener at suppe ikke er et fullverdig middagsmåltid.. Så blir ikke så ofte jeg spiser det, men når det lages blir det til både to og tre porsjoner. Syntes det er skikkelig godt :hungry:
 
Idag lagde jeg en slags pasta carbonara: Spaghetti med bacon, løk, sopp, brokkoli og blomkål, i en slags hvit ostesaus❤️
 
Jeg sliter sånn med å spise middag for tiden. Lunsj/brødmat går bra, men det meste av varmmat er vanskelig. He feks prøvd å spise thaimat to dager på rad (noe jeg elsker) og blir kvalmere for hver bit jeg tar. Utrolig irriterende. Grønnsaker i alle former er vanskeligst. Jeg har jo ikke lyst å leve på brød ut april. :( Noen tips?
Pastasalat med kylling, sushi, supper, grøt? Har selv nesten bare levd på brødmat i det siste, men endelig orker jeg litt middagsmat igjen :)
 
  • Liker
Reactions: CSS
Idag har vi hatt tomatsuppe med makaroni, egg og hvitløksbrød. Det var veldig godt:D
 
I dag hadde vi pai, i morgen blir det wok :)
 
Her var det poteter, gulerøtter, flesk og duppe:happy: i morgo blir det taco, og eg gleder meg. Har fått heilt dilla på taco fortida:happy::happy: Magen er ikkje like happy etterpå da menmen...
 
Det blir enkelt med kyllingklubber, pommes noisettes og salat i dag før jeg må fyke avgårde på konsert med mannen :)
 
Back
Topp