Hva skal dere gjøre i påsken?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Vi kunne tenke oss å finne på noe i påsken, men vi aner ikke.

Sjekket ut Oslo-Kiel, men det blir for dyrt.
Vi trenger litt inspirasjon.

Hva skal dere?
 
Mulig Oslo - Kiel tur med venner på starten og så hytta resten eller the reef

Evt bare hytta
 
Har ingen planer. Lillejenta er ikke så glad i å kjøre bil, så det er litt begrenset hva vi kan finne på. Blir vel bare hjemme tenker jeg, eventuelt en kjapp tur over grensen om vi får barnevakt.
 
Avslapping hjemme tenker jeg. Mannen skal på en påskemiddag. Har ikke barnevakt for det. Så jeg blir hjemme med barna da. Men ellers er det å ta det som det kommer :)
 
Vi skal minst mulig, kos oss og ta noen småturer.
 
Lese til eksamen...
 
Har ingen spesielle planer i grunn :)
 
Vi går tur i marka med familie og venner hvert år . Ellers blir det hytta med familien.
 
Vi skal kose oss hjemme [emoji4]. Være sammen med familie og roe ned etter en hektisk periode.
 
Jeg jobber, så de andre drar vel på hytta og jeg blir hjemme alene.
 
På hytta noen dager. Sykemeldt grunnet bekken så blir dessverre ikke skigåing, men deilig med miljøskifte :)
 
Jeg skal jobbe en del [emoji14] Og så skal vi på hyttetur :) Lyst til å kanskje foreslå badeland, men vet ikke helt ennå :)
 
Jeg skal på kurs palmehelga, og jobbe mandag + tirsdag. De resterende påskedagene håper jeg at jeg er frisk nok til å besøke svigers på hytta [emoji4] Har vært under angrep av barnehagebasiller i 2 mnd nå, så nå må jeg vel snart være immun mot det meste [emoji12]
 
Vi skal til svigers. De bor 100 min borte, så det blir gøy å hilse på dem :)
 
Vi skal på påskefjellet og stå på slalom hele påska
 
Back
Topp