Hva skal barnet hete? Navnelistene for 2017 er her!

Noen som har tenkt eller bestemt enda?

Har guttenavnet klart. Blir det enda ei jente må vi i tenkeboksen [emoji5]

Har alltid likt jentenavnet Elena, men etter min farmor døde i høst så har jeg helt mer over på Helene, da hun het Helen som mellom navn. Gutt et jeg veeeldig usikker på [emoji23] men har en følelse på at det er gutt i magen siden jeg ikke kommer på noen navn

Jeg liker Anne veldig godt... har dog mange andre jentenavn på listen. Guttenavn synes jeg er vanskeligere, men jeg liker godt Henrik eller Henri.

Har jentenavnet klart trir vi (oppkalling etter mannens bestemor). Guttenavn sliter vi med. Jeg ønsker å kalle opp etter pappa, mens mannen ikke er helt med på den.

Vi har brukt opp guttenavnet vårt, satser på å få brukt jentenavnet denne gangen [emoji23]

Tror jentenavnet er klart: Selma. Gutt er litt usikkert, muligens Theodor[emoji4]

Tror jentenavnet er klart: Selma. Gutt er litt usikkert, muligens Theodor[emoji4]

Theodor er jo så fint [emoji173]️ lillebroren min heter det for jeg syns det var et så fint navn.. kan tro jeg er litt snurt nå for at jeg absolutt ville at han skulle hete det, for nå kan jeg jo ikke bruke det selv [emoji23][emoji23][emoji19]

Blir det jente så har jeg hvertfall et navn jeg brenner for. Blir det gutt så er vi rimelig lost... Vi viste ikke kjønn med første- hadde flere aktuelle jentenavn ved fødsel, men ingen guttenavn..
Ikke helt bestemt oss for om vi vil vite kjønn denne gangen.

Vi har noen jentenavn på lista, men ikke et eneste guttenavn.

Vi er enige om både jente- og guttenavn. Sist brukte jeg halve svangerskapet på å venne sambo med jentenavnet jeg ønsket [emoji85] vi var ikke enige dagen før fødsel, men han spontant kalte henne det navnet når hun kom ut [emoji28]

Back
Topp