Hva skal barna ha på seg på 17 mai?

De var fine, men altfor små.

Også er jeg sær, så eldstemann sin leter jeg lenge for å finne. Den skal være rød vest. Og ikke skinn i baken
Helst ikke "brokade-sateng" i vesten heller. Jeg vil nemlig ha den så lik bunaden til mannen som mulig men har ikke valgt å betale for en faktisk barnebunad.

Jeg skal sjekke festdraktene til jentene, jeg håper mellomste kan ha sin et år til og at yngste kan ha den i str 3 år som vi har liggende. Må eldste datter ha ny snakker vi str 8 år eller noe sånn

Eldstemann går enten i festdrakt (må sjekke men tror den passer) eller korpsuniform om han får, evt bytter han til festdrakt etter toget for han elsker drakten sin
 
Last edited:
Blir festdrakt på Mini
 
Eldste får jeg vel neppe ut av døra.

Nest eldste; pen kjole tenker jeg.

Tredjemann; korpsuniform.

Fjerdemann; dress.

Vesla; strikket festdrakt, om vi drar ut en tur.
 
Bunad! :Heartred
Spørsmålet er heller hva JEG skal ha på meg. Eller, hva jeg får på meg over tvillingmagen ;)
 
Aner ikke :) vi får se.
 
Finbukse og skjorte på begge to. Kanskje minsten sin festdrakt passer i år også, i så fall blir det den.
 
De var super søte[emoji7] men regner med at den lille er i magen ennå på 17 mai(håper hvertfall det).
 
Hjemmestrikket bunad på 2 åringen :)
 
"Bunad" fra NameIt på treåringen. Den er nok litt stor i år og litt liten til neste år :) Kjøpte den på salg i fjor.
 
Eldste fikk ny festdrakt i fjor, Og jeg håper minste sin fra i fjor er for liten. Har mer lyst til å ha på han en fin bukse og skjorte enn festdrakt...
 
Bruker festdrakten som ble kjøpt inn til navnefesten. Har vi flaks passer den til ett par andre tilstelninger utover vår og sommer også.
 
Guttene på seks og fire skal ha finbukser og skjorter, mens minsten har strikket "bunad" som mamma har laget.
 
Back
Topp