Hva ser du på tv?

Jeg elsker oppusning/interiør programmer, så både Tid for hjem, Superoppusserne og Huset står på opptak her [emoji1] vi ser også grey's anatomy, suits og Homeland [emoji5]
 
Så og si ingenting :p prøver å følge med på ting innimellom, men glemmer alltid å se ting :p
Går greys ennå :eek: Hvilken sesong er det nå? Så det alltid før men datt av :p
 
Nei, vi har sagt opp canal digital, vi brukte det så lite. Har NRK og tv2 (mannen må jo sjå fotball) og Netflix på pc kobla til tv.

Ser seriar på Netflix då. Nett no held vi på med Elementary. Når vi er ferdig med den har vi ein "oppdateringsrunde" der vi ser det som har skjedd i Bones, NCIS og Doctor who sidan sist.
 
Jeg elsker bolig- og oppussingsprogrammer. Sammen ser vi mye på serier. Nylig sett siste sesong av Sherlock. Nå ser vi på Riverdale, Helt Perfekt og Neste sommer. Liker også Huskestue veldig godt.
 
Jeg elsker oppusning/interiør programmer, så både Tid for hjem, Superoppusserne og Huset står på opptak her [emoji1] vi ser også grey's anatomy, suits og Homeland [emoji5]
Så suits og homeland. Men så hadde vi en liten pause og plutselig var opptakene på sumo slettet :(
 
Jeg elsker bolig- og oppussingsprogrammer. Sammen ser vi mye på serier. Nylig sett siste sesong av Sherlock. Nå ser vi på Riverdale, Helt Perfekt og Neste sommer. Liker også Huskestue veldig godt.
Neste sommer er morsomt :D
 
Greys, walking dead, vikings, Black sails, how to get away with murder, pretty little lairs, Jane the Virgin, game of thrones og paradise hotell. Godt ikke alt går samtidig[emoji23]
 
Greys, walking dead, vikings, Black sails, how to get away with murder, pretty little lairs, Jane the Virgin, game of thrones og paradise hotell. Godt ikke alt går samtidig[emoji23]

Ah, gleder meg til GoT! Har også serier jeg streamer når jeg står på kjøkkenet: How to Get away with myrder, Outlander, Call the Midwife, Kardashians ([emoji87]).
Har også fulgt med på walking dead, men har ikke sett siste sesong(ene).
 
Er akkurat ferdig med Arrow til min store ergelse [emoji23] Liker bones, castle og slike Krim serier også blant annet [emoji4]
 
Grey's... alle snakker om det! Det er målet mitt for 2017 å begynne å se på det :p av mine venner blir alle helt sjokkert når jeg sier jeg ikke har sett en eneste episode :p

Hehe, så mye på det da jeg gikk gravid. Startet på begynnelsen til jeg nådde igjen det så gikk på TV hver tirsdag. Så ble det stopp etter Tiril kom til. Men nå har jeg begynt å se på igjen :)

Så kl 21:40 i kveld ser jeg på TV [emoji23]
 
Hehe, så mye på det da jeg gikk gravid. Startet på begynnelsen til jeg nådde igjen det så gikk på TV hver tirsdag. Så ble det stopp etter Tiril kom til. Men nå har jeg begynt å se på igjen :)

Så kl 21:40 i kveld ser jeg på TV [emoji23]
Haha, jeg så bare på sånn ræl når jeg gikk gravid :p "kjære mamma" "fødeavdelingen uk" osv :p
 
Back
Topp