hva med navnet Ella??

Trillemor82

Forumet er livet
kunne det gått her i denne familien vår????

Ja.. jeg er i en stor tenkeboks når det gjelder navn..
 
Ja, det synes jeg absolutt klinger bra med de andre navna - Ella er søtt synes jeg
 
jeg og syns det.. men morten er ikke helt på nett.. kanskje jeg må jobbe for å få til det?? jeg er innmari glad i dette navnet iallfall! :)

Takk for tilbakemelding!
 
Synes det passer kjempefint! :)
 
morten griner på nesa... men............................ med litt hjelp superberta kanskje jeg klarer det???
 
Ja det syns jeg! Passer godt inn med dere andre!
 
Digger det navnet
 
tror jeg må jobbe litt med han mannen i huset altså.. han har liksom så sterke meninger om navn.. men kommer ikke med noen forslag selv...
 
Jeg synes Ella er kjempe fint navn. Blitt ganske så populært. Mina har 2 som heter Ella på avdelingen sin.

Jeg er også fan av navn som ender med a. Korte enkle navn:)
 
Ella er blitt veldig populært ja... før jeg fikk barn tenkte jeg at jeg skulle styre unna de mest populære navnene..men....... det er jammen vanskelig.. og begge de nadre navnene er på topp ti lista.. såååå da kan like gjerne den tredje være det og :P

Jeg er også svak for korte, enkle navn... gjerne med a-ending... Mina blandt annet... :) Det er blandt de fineste navnene jeg vet om :)
 


Trillemor82 skrev:
Ella er blitt veldig populært ja... før jeg fikk barn tenkte jeg at jeg skulle styre unna de mest populære navnene..men....... det er jammen vanskelig.. og begge de nadre navnene er på topp ti lista.. såååå da kan like gjerne den tredje være det og :P

Jeg er også svak for korte, enkle navn... gjerne med a-ending... Mina blandt annet... :) Det er blandt de fineste navnene jeg vet om :)

Ååå så koselig du liker navnet Mina:) Veldig fornøyd med det! Jeg ville egentlig ha Live, men fikk ikke det igjennom. Men nå er jo Mina Mina, så hun kunne ikke het noe annet i mine øyne.

Det er faktisk en annen jente i nabolaget vårt som også heter Mina. Mina synes det var så rart. Lo godt og sa mamma vi har like navn ;P

 
Back
Topp