Hva leser du nå?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hvilke(n) bok/bøker er du i gang med nå?
Er den/de bra?
 
Har nettopp lest "ektemannens hemmelighet" av Liane Moriarty. Den var veldig fin.
Skal lese den som heter "vanvittig skyldig" av samme forfatter nå tenkte jeg
 
Akkurat nå har jeg begynt på ‘Et helt halvt år’.
På tide, men har ikke hatt leselyst på lenge, så derfor har det vært på vent. Boka er råbra og jeg fryder meg over at det er to oppfølgere :joyful:

Leser også ‘Sove uten gråt’.
 
Akkurat nå har jeg begynt på ‘Et helt halvt år’.
På tide, men har ikke hatt leselyst på lenge, så derfor har det vært på vent. Boka er råbra og jeg fryder meg over at det er to oppfølgere :joyful:

Leser også ‘Sove uten gråt’.
Jeg mangler å lese den siste jeg. Håper den er på biblioteket snart.

Jeg har lest masse det siste året.. Husker ikke alt en gang. Men lest crossfire-serien, de tre du nevner over her pluss de tre bøkene til Simona Arhnstedt. Og en drøss andre jeg ikke husker.
 
Jeg mangler å lese den siste jeg. Håper den er på biblioteket snart.

Jeg har lest masse det siste året.. Husker ikke alt en gang. Men lest crossfire-serien, de tre du nevner over her pluss de tre bøkene til Simona Arhnstedt. Og en drøss andre jeg ikke husker.

Den er på biblioteket her, men lang venteliste. Satte meg på lista og ble forespeilet 4 mnd. Da rekker jeg i hvert fall lese de to andre først ;)

Er crossfire serien bra?
 
Den er på biblioteket her, men lang venteliste. Satte meg på lista og ble forespeilet 4 mnd. Da rekker jeg i hvert fall lese de to andre først ;)

Er crossfire serien bra?
Det var lenge [emoji50]

Js jeg synes den var bra. De hadde ikke siste boka på biblioteket her, så den kjøpte jeg selv [emoji23]
 
Det var lenge [emoji50]

Js jeg synes den var bra. De hadde ikke siste boka på biblioteket her, så den kjøpte jeg selv [emoji23]

Sjekket appen nå, jeg er nr. 34 i køen :hilarious:

Da skal jeg notere meg de til kommende lesing :)
 
Synnøves system av alle ting.. :p
 
Melodien lever videre (Mary Higgins Clark)
 
Holder på med ‘still me’, har likt alle bøkene he har lest av Jojo Moyes[emoji1305]
 
Holder på med ‘still me’, har likt alle bøkene he har lest av Jojo Moyes[emoji1305]
 
Holder på med ‘still me’, har likt alle bøkene jeg har lest av Jojo Moyes[emoji1305]
 
Holder på med ‘still me’, har likt alle bøkene jeg har lest av Jojo Moyes[emoji1305]
Fortsatt bra? Jeg står på venteliste på bibliotektet for den. Gleder meg :D
 
Kaninjegeren av Kepler
 
Back
Topp