Hva legger dere på grillen?

Marinerte koteletter, pølser og grillribbe er favoritten. Til tilbehør liker jeg godt salat,maiskolber og potetsalat eller fløtegratinerte poteter :rolleyes:
 
Lager sølvfolie pakker med masse forskjellige grønnsaker(det jeg har i kjøleskapet som jeg liker sammen), med olje, salt og pepper på. Grillribbe/sommerkoteletter/pølser med hvitløk stappet i og bacon surret rundt. Griller asparges, tomater, ananas melon rett på grillen. I mitt hodet kan alt grilles [emoji12][emoji1305] bare å titte i kjøleskapet og se hva man har og grill det[emoji4].
 
Nykål og sommerkoteletter er veldig godt!! Alt kan grilles ja. Er ikke så glad i ferdig marinert kjøtt, grillribbe og sånn, heller fisk, grønnsaker og søtpotet f eks. Eller bare grillpølser, enkelt og greit
 
Koteletter, kyllingfilet`, laks, maiskolber, hamburger, pølser. Tilbehør er ofte en hjemmelaget salat, potetsalat, coleslaw , søtpoteter osv :)
 
Vi pleier å grille indrefilet som har ligget noen timer i marinade, maiskolber og så spiser vi en god salat til[emoji16]
 
Startsett alt fra pølser til kylling vinger til biff [emoji12]
 
Kjøpte noe marinert lammefilet på kiwi, den var kjempegod

Er også glad i scampi på grillen

Men skal man bli mett er vel hamburger favoritt
 
Pølser, burgere, koteletter, kyllingfilet, kyllingspyd, spareribs, bakt potet, fisk
 
Back
Topp