Hva kunne du ikke klar deg uten til ditt barn?

Vogn ser jeg...for min del.. Egentlig som et selvfølge.

#Sterilisator [emoji170]
#Flaskevarmer
#vannkoker som varmer til 40 grader.. MÅ IKKE HA, men ganske glad vi kjøpte den!!

#Babygym
#stellebord (et selfølge) med badekar. "gammel dags stellebord"
 
Bæresele!
Har en som ville opp og se seg rundt fra ganske tidlig!
 
Vogn ser jeg...for min del.. Egentlig som et selvfølge.

#Sterilisator [emoji170]
#Flaskevarmer
#vannkoker som varmer til 40 grader.. MÅ IKKE HA, men ganske glad vi kjøpte den!!

#Babygym
#stellebord (et selfølge) med badekar. "gammel dags stellebord"

Vogn/seng/bilstol tenker jeg også er en selvfølge :)
Jeg vurderer å ikke ha stellebord, men stellematte jeg kan bruke og flytte rundt da jeg skal bo i en leilighet med liten plass på bad og i gang :/ soverommet er uaktuelt da jeg ser for meg at det er mer enn nok med vår seng og lilles seng (er bare ett soverom) :)
 
Fant ut at jeg ikke greide så mange dager uten å savne pulver dispensern min[emoji1]

Hadde glemt den hos ei venninne.. haha
 
Foruten det mest esensielle som vogn, bilstol o.l kunne jeg ikke klart meg uten elektrisk dobbelt pumpe. Har fått to sugesvake barn hvor jeg har måtte pumpe til hvert måltid. Ellers er jeg veldig glad i Babycall med kamera, Har en som man kan koble flere kameraer til foreldreenheten. Utrolig kjekt, men ingen absolutt nødvendighet
 
Bæresjal/sele
 
Vippsestol
 
Silkeull. Med en gutt som får eksem om han blir klam og med mye bæring i sjal, ble han fort svett. Da er det godt å ha på myk silkeull.
 
Kunne absolutt klart meg uten, men maskinen som lager ferdig mme gjør hvordan utrolig mye enkere
 
Begge gangene har bæresele og brystpumpe vært gull verdt for meg og ungene! Begge har likt å bli bært rundt og så har jeg hatt masse melk og såre pupper og da hjalp det godt å få pumpet det aller verste presset med brystpumpa:) For min del var det mer vondt å håndmelke.. Og hatt endel begynnende brystbetennelser så da har pumpa vært gull verdt :D
 
Bæresele, Purelan, ammepute.
 
Helt klart slyngevuggen og storchenwiege babycarrier bæresele fra naturligbarn! Har ei jente som elsker nærhet og bevegelse. Bæreselen brukes masse ute på tur, og slyngevuggen brukes inne, for da tror hun at hun blir bært
 
Back
Topp