Hva kunne du ikke klar deg uten til ditt barn?

Babynestet. Trodde ikke jeg trengte det, men fikk låne et. Han sover mye bedre i det enn i den store sprinkelsenga (nestet oppi sprinkelsenga om natta).
 
Hm. Flere ting egentlig. Cozyfix ammepute, fordi hun var veldig liten da vi kom hjem og den puta er stabil. Babynest, da sov hun tryggest. Bæresjalet, reddet mange stunder.
 
Noen andre som har en MUST ting til babyen som er uunnværlig? :)
 
Det jeg synes var kjempe kjekt å ha var Sock ons. Sokk som du har over sokkene, slik at de ikke skal dette av, eller blir dratt av.

Ekstra solskjermin med klype som kan flyttes fra vogn og til bil. :Heartred

Gode og myke smekker.

Matsmokk likte min lille veldig godt for det var spennende å se at vi fylte de og veldig spennende å smake nye smaker. ;)
 
Vippestol
 
Vogn, babynestet, cozyfix ammepute, leke/gym matte på gulvet, uro med stjernehimmel lys i taket på.
 
Helt i starten: caboo close carrier, ammeputa (cosyfix) og babynestet.

Nå etterhvert: bæretøy. Har en vognhater, så vi bare bærer og han blir snart 1 år :p
 
Bæretøy
 
Elastisk bæresjal. :) Mest fantastiske oppfinnelsen noen sinne.:) Jeg hadde heller droppet bleiene enn å droppe sjalet. :p
 
I begynnelsen; swaddle/elastisk, tynt teppe til å svøpe han i. Han fekta og styrte så det ble vanskelig med mating, når han ble svøpt roet han seg og var fornøyd. Babycall, gulpekluter og lammeskinn står også høyt i kurs.

Nå som han er større er det engangstisselaken vi ikke klarer oss uten ;) heldigvis forbigående det som det meste annet.
 
Hadde vel alltids skulle klart meg uten det meste, men er veldig mye som er kjekt å ha da [emoji4]
 
Må nok si vogna kombinert med voksiposen og kosekluten. Når jeg bar han mot vogna for en lur, så var det nok at han holdt kosekluten i hendene mens jeg åpnet voksiposen, og i sekundet han ble lagt ned så rullet øynene bakover :p Han elsket den lune soveplassen :)
 
Back
Topp