Hva kostet bryllupet ditt?

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Vi snakker om å gifte oss neste sommer, og nå er jeg veldig nysgjerrig på hvor mye vi må regne med å bruke på en sånn dag.

Hvor mye penger brukte dere? Gjerne fortell litt om hvordan bryllupet deres var også [emoji1]
 
Oiiii mye...

dress, kjole og ringer: 60 000
80 gjester til middag: 80 000
Øvrige utgifter (alkohol, kake, drikke og øvrig snaks. lokale, styling, pynt, bil mm)ca. 20-30 000

Er noen år siden og vi regnet aldri på det.

Vi droppet den dyre bryllupsreisen. Tok en restplasstur til syden. Helt nydelig uansett.
 
Vi var 33 stk i bryllupet og betalte 35 000 kr. Men fikk igjen 7500 kr igjen på kjolen min da jeg solgte den etter bryllup og rens. Den kosta meg 8000 kr [emoji56][emoji23]

Vi hadde nærmeste familie og venner og en kjempegod fest med de. Ingen fyllefest, men alle i strålende humør og alle danseglade til spillemannen vi hadde. Ingen var i seng før i 05 tiden om morgen, inkl min gamle farmor [emoji56][emoji13] Som enda etter 10 år prater om bryllupet mitt. Så regner det som en suksess [emoji23][emoji23]
 
Vi giftet oss i utlandet, så vi hadde kun nærmeste familie og venner (ca. 30 stk.) i bryllupet. Kostet mye med korrekte papirer etc., og vi hadde bryllupsplanlegger.

Bare ringene kostet 50.000, så kom vel kjolene mine + hans dress på ca. 30.000,-
Blomster var ikke så dyrt, for det ordnet jeg selv. Men kake koster jo, og fotograf. Mat + drikke sponset svigerfar.

Kom vel på rundt 150-200.000,- totalt.
 
Vi kom på ca 100 000 totalt med alt. Ca 50 stk til middag. Leide dress til mannen og hans forlover, kjolen min har jeg ikke solgt (fikk skambud på finn, og gav opp hele greia), vi hadde fotograf, blomster, lånte bil av en kompis. Ringene tok vi helt blanke uten stener og dill. Bryllupskaka var inkludert på lokalet, og den var akkurat midt i blinken for oss. Og gjester kunne ta med noen kaker i tillegg. Vi hadde ikke åpen bar, og de fleste følte de fikk nok uansett til middagen, for de fylte ganske rikelig på. Vi var godt fornøyd med dagen.
 
Rundt 30.000, ikke inkludert kjolen min.

30 til middag, det dobbelte til kaffe/kaker/fest. Perfekt dag!
 
Betalte vel ca 100 000-110 000, inkl klær til begge, brudepikekjole, mat, lokale (hotell) og bryllupsreise. Hadde ca 55-60 gjester. Hadde ikke åpen bar noe som var like greit da de voksne nevøene til gubben var fulle halvveis i middagen (samt svigerinnen hans).
 
Kanskje 5000kr totalt for alt inkludert kjolen min og mat og drikke på en fin restaurant. Det var bare oss og foreldrene våre. :)

Vi har hatt mer enn nok andre ting å bruke penger på, så jeg er glad vi ikke svei av mer på den ene dagen. Var romantisk nok uten :)
 
Ca 130 000 totalt, vi hadde 60 gjester

Vi prøvde å finne rimelige løsninger. Totalt for mitt antrekk betalte jeg ca 4000, kjøpte brudekjole på nett etter mål[emoji4]
 
Tror vi brukte ca 60-70k til sammen. 60 gjester til middag og 30 til kaffi :) Helt perfekt dag, på tross av mye regn ;)
 
Vi brukte vel 100.000 pluss- minus til sammen.
Hadde 80 gjester på middag og fest.
Dette inkluderer alt.
Ringer, kjole, dress til mannen, dress til barna, blomster, invitasjoner osv osv.

Giftet oss i utlandet, og det var inkl reisen og oppholdet
 
Ca 15.000, inkl dress, kjole, middag til 25. Giftet oss borgerlig (Hagen til tinghuset) og hadde selskapet hjemme.
 
Ca, 125.000kr inkl en ukes bryllupsreise. Ca 80 gjester, serverte tapasbuffé inkl drikke.
Fikk familie til å lage kaker (gratis).
Summen er inkl alt fra kjole til dekor, takkekort osv
 
Back
Topp