Hva kledde du på barnet i morgest?

Joggebukse, sokker, tskjorte og genser, samt sko, hue og jakke..
 
Ull underkle, bukse, tynn gensar.
Baklavalue, jakke og cherrox.
 
Ullsokker og ullundertøy.. Han bor omtrent i det på vinteren... :p
 
Vi pysjer enda alle tre :p
 
Lillebror fikk ullbody og ullstrømpebukse. Ullsokker og jeans. Og nisselue. Storebror fikk ulltrøye, ullstillongs og ullsokker. Og nissedrakt. Å så var det jul igjen her i huset;)
 
Ho hadde long brun joggebukse tskjorte og blomstergenser. Sambo som kledde på ho :)
 
Superundertøy i dag :) med strikkadress over på vei til bhg.
 
Vært rundt 2 grader i dag. Kjører bil til bhg da, og de skal ikke ha tykke klær på i bilstolen.

Mye kaldere her jo :eek: her var det minus 6 og jeg kledde på de tykkeste klæra jeg har til ho, haha. Har et problem om det blir kaldere :p
 
Mye kaldere her jo :eek: her var det minus 6 og jeg kledde på de tykkeste klæra jeg har til ho, haha. Har et problem om det blir kaldere :p
Ja, syns det er vanskelig med kulden når vi ikke har mulighet å varme bilen på forhånd. Har et tykt ullpledd i bilen da.
 
Ja, syns det er vanskelig med kulden når vi ikke har mulighet å varme bilen på forhånd. Har et tykt ullpledd i bilen da.

Samme her. De siste dagene har hun hatt superubdertøy, fleece og så tykk jakke. I tillegg til lue, votter og vintersko :p får satse på at det ikke blir kaldere!
 
Ullbody og ullstrømpis... Han er hjemme i dag..
 
Back
Topp