Hva kan man finne på

Har kanelsnurrer stående til heving, og tar med de og ungene på stranda så fort alle er påkledd og solkrem-smurt :cool:
 
Fått beskjed om å holde meg mest mulig i ro fra legen, så skal sitte i en stol å se på at sambo bytter dekk på bilen min [emoji4] også skal jeg pine meg gjennom en rad med hekling på babypleddet, (mye verk i hendene, så hekler en rad om dagen nå) for jeg har så lyst å bli ferdig[emoji12]
 
Jeg fikk sove til kl 10 i dag :D
Da fikk mannen legge seg (nattevakt) og så spiste jeg frokost og leste litt i boka mi mens lillemor spiste litt og lekte litt.
Nå har vi akkurat bakt muffins, og jeg har vasket vasken og speilet på do og satt på en oppvaskmaskin.
Det blir avslapning foran data, mens lillemor ser på netflix en stund, før jeg på ny går løs på kjøkkenet. Skulle ha støvsugd på stua, men støvsugeren står oppe, og med min vonde rygg så tør jeg ikke bære den ned trappen, for den er litt farlig å gå i til vanlig.
Skulle ha satt på en klesvask og. Så får vi se hva dagen bringer videre :)
 
Jeg er bare sur. Hatt tidenes verste legging med 2-åringen nå nettopp. Vond rygg etter mye tull i natt. Vil bare sove. Mens resten av Norge koser seg i finværet. Snap er såååå irriterende i dag [emoji17]
 
Herregud, jeg har ikke energi til så mye. Gjør jeg for mye er jeg ødelagt på kveldstiden og kanskje dagen etter. Så her bruker jeg det lille jeg har med omhu. ;)

MEN i dag er jeg stolt av meg selv. Gått masse rundt på festivalen her i byen sammen med guttaboys. Dessverre betaler jeg prisen for det nå. :arghh::rolleyes:
 
Sitter å misunner alle som skal ut på vift ikveld[emoji898][emoji481] Merker det er tungt å ha 2 åringen mye hjemme nå, på 3 dagen. Vi har kost oss mye, men det tærer på rygg/tålmodigheten[emoji28][emoji6]
 
I dag fikk jeg sove til 0830, helt fantastisk. Men kjenner at varmen gjør det tungt for kroppen. Vi har stort sett vært rundt huset i dag. Mannen og svigerfar lager til bed, mens jeg og lillemor har slappet av, og hun har fått badet på altanen. Veldig godt at hun fortsatt sover 1 1/2 på dagen, så jeg får slappet av på sofaen [emoji4]
 
Idag har jeg hatt en utrolig innholdsrik dag, og ingenting av det var forventet! Fikk beskjed igår om at jeg måtte ringe føden for å skrive meg inn der idag, da passet det best for dem. Der ble det en lang samtale, og etter tre ultralydundersøkelser var ikke alt bare positivt. Etterpå var jeg bekymret og litt trist, men samboeren hadde lovt mamma hjelp med noe så vi måtte kjøre rett dit etter sykehuset. Når vi kom inn der var det babyshower! Kjempekoselig, og akkurat det jeg trengte for å få tankene på avstand :) Lang dag med masse flotte gaver, gode kaker og gode venner :)
Nå er jeg utrolig sliten faktisk, det har vært mye inntrykk. Ja og så har jeg pakket fødebagen, så den er stortsett klar :D Nå sitter jeg og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig, den er nemlig full av de fine nye klærne vi fikk, pluss et fantastisk nydelig babynest :D
 
Idag har jeg hatt en utrolig innholdsrik dag, og ingenting av det var forventet! Fikk beskjed igår om at jeg måtte ringe føden for å skrive meg inn der idag, da passet det best for dem. Der ble det en lang samtale, og etter tre ultralydundersøkelser var ikke alt bare positivt. Etterpå var jeg bekymret og litt trist, men samboeren hadde lovt mamma hjelp med noe så vi måtte kjøre rett dit etter sykehuset. Når vi kom inn der var det babyshower! Kjempekoselig, og akkurat det jeg trengte for å få tankene på avstand :) Lang dag med masse flotte gaver, gode kaker og gode venner :)
Nå er jeg utrolig sliten faktisk, det har vært mye inntrykk. Ja og så har jeg pakket fødebagen, så den er stortsett klar :D Nå sitter jeg og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig, den er nemlig full av de fine nye klærne vi fikk, pluss et fantastisk nydelig babynest :D

Uff da. Hva skjer?
Så koselig med babyshower :D
 
Uff da. Hva skjer?
Så koselig med babyshower :D
Baby tilbake i tverrleie, så mandag skal legen vurdere neste steg. Fikk også beskjed om at navlestrengen ligger ved åpningen, så i tilfelle vannavgang så er det bare å legge seg ned og ringe 113. Kan bli aktuelt med vending, men det gjøres ikke her på sykehuset, så når vi drar må vi være klar til fødsel fordi det kan sette ting igang..

Har lenge forberedt meg mentalt på en treg oppstart og langvarig fødsel, og selv om jeg vet at livet ikke kan planlegges, så skremmer tanken på mulig ks meg veldig.
 
Baby tilbake i tverrleie, så mandag skal legen vurdere neste steg. Fikk også beskjed om at navlestrengen ligger ved åpningen, så i tilfelle vannavgang så er det bare å legge seg ned og ringe 113. Kan bli aktuelt med vending, men det gjøres ikke her på sykehuset, så når vi drar må vi være klar til fødsel fordi det kan sette ting igang..

Har lenge forberedt meg mentalt på en treg oppstart og langvarig fødsel, og selv om jeg vet at livet ikke kan planlegges, så skremmer tanken på mulig ks meg veldig.

Huff, ikke bra! Krysser fingrene for at det går din vei og at du får en fin fødsel :)
 
Huff, ikke bra! Krysser fingrene for at det går din vei og at du får en fin fødsel :)
Takk det håper jeg også. Veldig spent på hva legen sier i morgen da
 
Jeg var også på fest i går, men kom meg hjem i 23-tiden. I morges tok endelig mannen morgenstellet, for første gang på flere mnd. Jeg fikk sove helt ut, til kl 9 [emoji2]
 
Jeg var også på fest i går, men kom meg hjem i 23-tiden. I morges tok endelig mannen morgenstellet, for første gang på flere mnd. Jeg fikk sove helt ut, til kl 9 [emoji2]

Så hærlig, det er så godt å ligge og dra seg om morgenen... jeg har store barn så kan sove lenge om morgenen.... enn så lenge :hilarious: kommer vel til å få sjokk i begynnelsen når hun blir født og skikkelig dejavu :p
 
Så hærlig, det er så godt å ligge og dra seg om morgenen... jeg har store barn så kan sove lenge om morgenen.... enn så lenge :hilarious: kommer vel til å få sjokk i begynnelsen når hun blir født og skikkelig dejavu :p
Ja det er bedre enn sex akkurat nå [emoji14] Men ja, det blir våkenetter når mini kommer. Jeg håper hun har like godt sovehjerte som oss andre [emoji4] Sønnen min sov egentlig lenge før, men nå har han begynt å våkne kl 6. Våknet ikke før halv 8 - 8 for bare et halvår siden.
 
Ja det er bedre enn sex akkurat nå [emoji14] Men ja, det blir våkenetter når mini kommer. Jeg håper hun har like godt sovehjerte som oss andre [emoji4] Sønnen min sov egentlig lenge før, men nå har han begynt å våkne kl 6. Våknet ikke før halv 8 - 8 for bare et halvår siden.


Hehehe :p Ja må bare begynne å stålsette seg og innse at dette "luksuslivet" med mye søvn ikke vil vare evig.... han eldste min sov rundt nesten fra dag 1, det var helt fantastisk.... nr 2 hadde mye vondt i magen og han slet mye om nettene, får håpe det blir ei lita ei som er glad i å sove om nettene :) off ja er ikke noe særlig for oss når de endrer på gode søvnvaner :rolleyes::hilarious:
 
Fikk verdens beste babyshower igår, var kjempegøy! :D I tillegg er familien på besøk fra østlandet, så vi hadde alle over på middag på kvelden. Idag ligger jeg med bena høyt og prøver å få bort vannet i bein og legger. Har absolutt ingen planer, og skal bare sløve på sofaen med strikking og kanskje litt TV. :p
 
Her går dagen til baking og filmkos senere på kvelden med samboeren. Hva skal dere gjøre idag? :happy:

Blir helt forfjamset av alt dette pratet om finvær, folk på stranden....blir så eitrende sjalu! Her er det 8-9 grader det er så urettferdig!! Virker som at alle har sommer! Haha
Ettermiddagene går til å være med snart storebror På 2. Har kuttet ut dagdupp så det har vært litt utfordrende i helgen med en stk sur og grinete toåring Ellers når poden er i BHG prøver jeg å gjøre husarbeid og slapper av med netflix/film
 
Back
Topp