Hva kan jeg evt ønske meg i kalender?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ikke snop utover lørdag evt søndag, pga at det får ikke ungene.

Ikke så dyrt heller. Forslag?

(og hva kan jeg evt finne på tilsvarende til mannen? 24 sorter øl er ingen god ide.)

Vi sluttet med kalender da ungene, dvs eldste, begynte, for vi har bare snop i våre vi...
 
Ingen? Hva ønsker du deg i kalender da?
 
Ingen mødre med kalender?
 
Jeg fikk kalender I fjor: Mange av gavene var barnetegninger, legobyggverk og ting laget på skole/sfo. Noen var gavekort på "en tjeneste" eller ostesmørbrød til lunch.
 
Vi gir hverandre annen vær dag. Jeg ønsker meg stearinlys, kjøkkenkluter, hånduker, skrapelodd, kino billetter, juleblomst, tøfler, det er noe av det som står på ønskelisten min i år. Vi gir hverandre gave annen vær dag sånn at vi kan legge litt mer penger i gaver vi virkelig ønsker oss :)
 
Vi har gitt kalender med pakker helt frem til i fjor, da droppa vi det. Men før hadde vi annen hver dag.

Jeg synes det er så lett å finne ting til meg, men han synes det er vanskelig. Og jeg synes det er veldig vanskelig å finne ting til han. :p

Det vi har er en konfektkalender. En stor eske med 24 skuffer i, i hver skuff er det plass til to biter konfekt. Så kjøper jeg god konfekt i konfektdisk på en tebutikk her i byen. Hver ettermiddag koser vi oss med en liten sjokoladebit hver til kaffen. Det synes jeg er koselig iallfall. :)

Det jeg har ønsket meg før er: lypsyl, hårstrikk, hårkliper, bodylotion, håndkrem, refleks, sokker, julepynt, flakslodd, litt snop innimellom, hansker, truse, telys etc.
 
Synes dere ikke det er vanskelig å forklare at mor og far får Snop hver dag, mens ungene ikke får det? (våre har altså ikke sjokoladekalender, kanskje de burde få det, så kan vi få konfektkalender)
 
Nei snop hver dag er ikke aktuelt hverken for oss eller ungene :p
Mannen gav til meg i fjor bland annet:
Te
Sokker
Reflexer
Sjokkis i helgene
Hårstrikker
Telys
Telysholder
Servietter
Mm... :)
 
Back
Topp