Hva kaller/kalte du babyen i magen?

Maren

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Ja, hva kalte du den lille spiren før du begynte å bruke navnet? Jeg kalte min datter for naturfagsprosjektet de første ukene av svangerskapet før det ble noe litt søtere. :happy:

Vil vil gjerne høre historien bak hvis det er en. Så del i vei!

(Forslagene kan bli brukt i en artikkel)
 
Knøtteliten.
Synger "Knøtteliten bor i mammas magehus, der lever han et liv i sus og dus" til 2-åringen som digger Nøtteliten-sangen. :p
 
Foster.
Graviditeten var ikke planlagt, jeg var ikke helt mentalt innstilt på å få barn. :p

Ble Klædden etter hvert, da jeg fikk litt mer forhold til at det levde noe inni meg.
 
Babyen, mer hun når kjønn var klart. Nå vet jeg ikke enda. :)
 
Jeg kaller jentebabyen i magen for "Han", vet ikke hvorfor det er blitt sånn men kanskje fordi vi har gutt fra før :p
 
Kalte hu for hattifnatten. Mannen syntes at en periode at babyen så ut som en hattifnatt tidlig i svangerskapet. lillebror blir kalt lillebror, babyen eller så sier vi bare han.
 
Lillebror :p storesøster husker jeg ikke hva vi kalte.. Muligens bolla eller noe? :p
 
Bittelillesøster

Vi har jo fra før en storebror og ei lillesøster
Når bittelillesøster blir født blir lillesøster etter egen definisjon "mellomsøster" og bittelillesøster overtar tittelen lillesøster

Hender hun kalles lille, bonusen, lillesøster etc også
 
Lillegull og prinsessa våres/jenta våres ❤️
 
Lillebror ;)
 
I det siste veksles det mellom plutt (når han er rolig) og krapylet (når han sparker løs og pøbler ^-^)
 
Hos oss har det blitt Olle Bolle :D dette etter en periode der sangen ble sunget mye i bhg der jeg jobber, og jeg gikk og småsang på den hele tida :p da ble det bare slik :joyful:
 
Bøllefrø til å begynne med, så ble de lille pingvin eller babyen:)
 
Lille havrefrø (lille frø) og nå lillenøtt :Heartpink
 
Back
Topp