Hva kaller du babyen i magen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Hvis du har vært gravid før, kalte du de det samme? :)
 
Han her het "Spurven" først.. Men nå har han veldig mange navn, både det vi håper han heter når han blir født og alle mulige versjoner av det...og 'lille herr Pedersen', 'akrobaten', fotballspilleren.. Osv.. Kjært barn allerede ;-) Er vår første så vet ikke hva jeg vil kalle nestemann..
 
Først var det bøllefrøet.. :) Nå er vi over på lillegull! Guttungen på 5,5 år kalles fortsatt gullet:)
 
Vi kalte ham "babyen," "lille," og diverse varianter av "lille fining/going/skatt."
Vi kaller ham det samme nå 17mnd etter fødsel. :)
 
Vår datter ble kaldt dotty frem til vi viste kjønn, så kaldte vi henne ved navn eller forkortet det til forbokstaven bare :p Lille T blir brukt mye
 
Vi sier nurket, bebis eller gullet. Syns det er helt unaturlig å kalle ho for navnet vi har bestemt før ho er født :)
 
Han i magen nå kaller vi "guttongen", "lillebror" eller junior.. Sist var det "jentene" :)
 
Kjært barn har mange navn, og kallenavn :D
Dermed har denne babyen som de andre 4 mange :p
Og de er ikke de samme som søsken hadde utrolig nok :laughing002
Klarer vist, og finne nye og passende til vært svangerskap :love017
 
Første kaldte jeg Oliver noe som jeg endret etter en stund. Kaldte han ikke så mye. Denne gangen har jeg snakket som lille og Lillevenn. Sier også han :p selv om ultralyd viser hun
 
Forrige kalte vi Knerten, denne kaller vi Miniknerten :p
 
Her er det "babyen" utenfor hus, også er det guttungen din, når jeg skylder på mannen for at an sparker.
Også er det lille gullklumpen ellers.
 
Her var det " lille klump" og "snusk" det gikk i, men nå er det "mupp" "blidfis" "trøllet" "lille vennen" og "pøsja" i tillegg!!
 
Først reken så beanie (bønna) så babygirl og banana :p (inside joke type ting)
 
Gikk d i mini frem til vi fikk vite at det faktisk var en mini. :)
Så nå er d mini,babyen,babyblå og lillebror d går mest i. (Har hund så da blir det i praksis lillebror) ;)
 
Back
Topp