Hva kaller dere spiren i magen?

Her i huset er det samboer som har hatt navn på den, jeg har kalt
den for spiren.
Han kalte den først for erten, men nå går det i knerten :)
 
Vi har ikke noe kallenavn enda, men kommer sikkert noe når vi runder uke 12 og er klare til å fortelle det til alle.
 
Ikke noe kallenavn enda, vi har sagt et par ganger babyen i magen til sønnen våres, han fikk vite det for noen dager siden :)
 
Kaller spira for babyen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da den var litt mindre kalte vi den reka siden den lignet litt på det :p Nå er den jo for stor til det så må vel komme på noe nytt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kaller den bare for babyen, enkelt og greit for storebror også :)
 
Ikke noe spes. foreløpig, blir generelt om graviditet vi snakker stort sett.
Noen ganger har det blitt mini, nurket eller krapylet, avhengig av sammenhengen ;) Blir kanskje lettere etter oul og forhåpentligvis kjønn vites.
 
Her går h*n for det meste som Tiny mellom meg og mannen.
Jentungen sier babyen og mamman min sier Knøttet :)
 
Vi kaller den lille for Knut, hehe :p vi vet jo ikke kjønn ennå,og han skal definitivt ikke kalles Knut dersom det blir gutt :p men samboeren min har alltid kalt små søte ting for Knut av en eller annen merkelig grunn (passet en liten hund en uke for en stund tilbake,som lystret navnet Knut da han ble henta av mora) :p Men man må vel bli litt mer seriøse i navnekallingen når vi får vite kjønnet, så vi ikke venner oss til navnet Knut :p
 
Vi kaller den lille for Knut, hehe :p vi vet jo ikke kjønn ennå,og han skal definitivt ikke kalles Knut dersom det blir gutt :p men samboeren min har alltid kalt små søte ting for Knut av en eller annen merkelig grunn (passet en liten hund en uke for en stund tilbake,som lystret navnet Knut da han ble henta av mora) :p Men man må vel bli litt mer seriøse i navnekallingen når vi får vite kjønnet, så vi ikke venner oss til navnet Knut :p
Haha den var jo litt orginal da :) Morsomt
 
Back
Topp