Hva kaller dere spiren i magen?

Scrunchy

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Sommerfuglene 2017
Vet at det er mange som har kallenavn på den lille spira, så lurte litt på hva dere flotte damer kaller den? :) Her i huset går det bare i "babyen", så vi er ikke voldsomt kreative. :p
 
Lille Trille var 1-åringens kallenavn, men har ikke funnet et på den huleboeren her enda :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kaller min for ræka :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Babyen eller den lille, så langt :p Forrige gang etter vi fikk vite kjønnet ble han kalt Teobald.. var min mor som bare sa det en dag, og etter det ble det sånn :p Syns det var ekstra gøy da jeg plutselig så navnet i en navnebok senere... ;p
 
Erta for nå :p
 
Ingen kallenavn her, blir vel 'magen' uti svangerskapet som sist, meg og magen liksom, den blir jo en egen enhet på alle vis :p
 
Kaller den ikke noen enda... Vi snakker heller ikke så mye om det utover at vi snakker en del om at jeg er gravid :) virker ikke helt virkelig enda... Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke noe kallenavn ennå. Men blir vel knøttet, mini eller noe slikt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke noe navn på "den" vi heller.. Snakker i grunn ikke så mye om det, tør ikke glede oss helt enda da vi ble så skuffet sist.. Etter første svangerskapskontroll om en måneds tid vil det nok bli mer virkelig :)
 
Kjærsten min kaller den for økognageren! Ikke så søtt!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har heller ikke kallenavn ennå. Det er ikke så mange som vet men tenker kanskje kallenavn kommer når graviditeten er offentliggjort :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ingenting, kalte ikke mini noe helelr i mangen :)
 
Her går vi for overraskelsen hittil. :p men sist svangerskap var det den lille og magebeboeren. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Miraklet eller babyn enda, men sønnen ble kalt for "Klatten" til å begynne med :)
 
Back
Topp