Hva kaller dere de ansatte i barnehagen?

Navn.

Eller. I teorien navn. I praksis "de voksne", for jeg husker ikke hva de heter. Sorry, men jeg traff en del av dem den dagen hun begynte. Jeg hadde fokus på henne.

Jeg husker primærkontakten og ped.leder. De andre... Da var det bedre i den bhg de eldste gikk, vi fikk bilde av de ansatte med navn under i velkomstbrevet. Da lærte jeg det jo.

Men jeg lærer nok disse også etterhvert. Snart er det foreldremøte og da presenterer de seg kanskje i en setting hvor jeg ikke sitter på gulvet med fokus på min datters første møte med barnehagen.
 
Omtaler dem med navn
 
Kaller de selvsagt med navn :) om frøkna er forvirret kan vi for eksempel si "Beate som jobber i barnehagen".
 
Navn. Barnehagetante/onkel er utdatert og bør ikke brukes.
 
Bruker navn, men nå har hun byttet avdeling og jeg kan ikke navnene på alle (enda). Så da blir det gjerne "de voksne". Prøver å fiske med snuppa om hva de heter, men tror ikke hun heller har helt kontroll enda [emoji6]
 
Eldste skiftet bhg 3 ganger og jeg er elendig med navn fra før.. [emoji14] noen navn lærte jeg, men ble fort "de voksne" eller "hun der med.."
Minste snakker ikke ennå, så der er det ikke så mye samtaler om de ansatte ennå. Men jeg får ta å lære meg navna snart likevel [emoji14]
 
Kaller de ved navn. Og hvis jeg omtaler de til andre sier jeg pedleder, assistent, pedagog etc.
 
Ved navn.
 
Back
Topp