Hva jobber vi med?

*09-12*

Flørter med forumet
Hva jobber dere med?
Selv jobber jeg i en matbutikk. Kunne tenke meg å bytte til noe annet etterhvert.
 
Hjemmesykepleie - går sykepleiestudiet - skulle vært ferdig neste år ;)
 
Jobber i matbutikk.
Skikkelig tungt for tiden for å si det sånn. Tidlig jobbing, mellomvakter, og seinjobbing. Og ikke minst tunge løft.
 
Jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien :) Elsker jobben min!!
 
Hjemmeværende mamma
 
Jeg er student, går lærerskolen, og jobber deltid på en matbutikk :) + vikartimer på skolen når de trenger det!
 
Jeg jobber i et vaktselskap. Egentlig gått med det i tankene å finne meg noe annet, men det får vente et års tid og litt til nå.
 
Lærer
 
Jeg og broren min har nettopp overtatt rørleggerbedriften til pappa, pga han ble ufør.  Min bror er daglig leder med det faglige ansvaret, jeg har faktura og kundebehandlingsbiten. (Jeg har jobbet der i mange år altså, men først nå vi driver alene)
Elsker jobben min!=)
 
Jeg er student, så jobber bare helg og ekstravakter. Men jeg jobber med utviklingshemmede barn og unge. En veldig givende jobb :)
 
jeg jobber på bensinstasjon, noe som er tungt med kvalmen spiren fører med seg!
alt lukter vondt, og spesielt når man varmer mat

HELDIGVIS er jeg så heldig å ha en fantastisk sjef, som jeg har mye kontakt med også utenom arbeidstid, så hun vet om svangerskapet selv om jeg bare er 5+3 nå, så hun bare ler og smiler lurt når jeg er grønn i topplokket

jeg trives kjempegodt, og så sant jeg fortsetter å kunne jobbe hovedsaklig dagtid, så kommer jeg til å bli der selv etter det er 2 små i hus her. er litt avhengig av mest dag mtp at mannebeinet jobber på båt og er borte 4 uker
 


mammatil2prinsesser skrev:
Hjemmeværende mamma


Sign :)
 
hjemmeværende mamma:) tenker og ta studier nå. innen butikk fag...
 
Jobber som sekretær på sykehus :)
 
Jeg er Soussjef (assisterende kjøkkensjef) på et hotell..
 
Jeg er assisterende kjøkkensjef på et hotell..
Holdt ut 8 mnd, ved forrige graviditet, spent på hvor lenge jeg orker nå.
Mye tunge løft, morgen og kvelds jobbing, og står og går hele dagen.
Men elsker jobben min <3
 
Jeg er for tiden student, men er utdannet frisør så jobber litt helg. :)
 
sykepleier
 
Back
Topp