Hva jobber du med?

Jeg jobber i bolig for psykisk utviklingshemmede :)

Trives godt, eneste kjipe er turnus :) Har veldig gode kollegaer og et godt læringsmiljø, med masse forskjellige utfordringer, så ingen dag er lik :)

Jeg har jobbet der i 3 år, men vært borte en stund pga. svangerskap og fødselspermisjon :)

Mannen er mellom jobber :/
 
Jeg er utdanna adjunkt.
Jobbet med barn i ca 16 år, men hatt min nåværende jobb som kontaktlærer i 2 år.
Trives veldig godt med å jobbe med barn! :happy:

Mannen jobber i detaljhandel, trives godt, men det negative der er skiftjobbing...jeg synes seinvakter og lørdagsjobbing er no dritt i kombinasjon med familieliv!
 
Er på AAP. Er på dagsenter akkurat nå i utprøving. Vært der noen mnd.

Mannen er lastebilsjåfør. Vært det siden han fikk lappen. Kun veksla mellom arbeidsplasser. Nå vært samme plass i 4 år snart og trives der
 
Har jobbet som salgsansvarlig og med salgsledelse de siste 5 årene.
Nå tar jeg fulltidsutdanning innenfor administrasjon og ledelse, men jobber som deltidsansatt i en stor bedrift.

Sambo er ingeniør.
 
Jeg jobber som daglig leder i bhg.
Har jobbet på min nåværende arbeidsplass i bare ett år. Trives :)

Mannen i huset jobbet som ungdomsveileder innen kommunen.
 
Jobber i barnehage og har jobbet på samme sted siden 2010. Trives veldig godt!
Mannen jobber i nordsjøen og han tror jeg begynner å bli lei pga folkene på crewet hans. Mange udugelige arbeidsfolk der ute...
 
Her er vi lærere begge to, rrives godt gjør vi og[emoji41]
 
Jeg er barnehagelærer, og vært på samme arbeidssted i 13 år. Nå ble vi lagt ned til sommerferien, og fra høsten av er det en ny arbeidsplass. Det blir spennende.

Trives godt i yrket enda, men får se hva det blir fremover.

Samboer er lærer på barneskolen. Vært lenge på 4-7 trinn, men for 2 år siden begynte han med 1.klasse. Samtidig som vår eldste begynte på skolen. Trengte litt nye aldersgrupper å jobbe med.
 
Back
Topp