Hva jobber du med?

-ftwx-

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
:)

Selv er jeg straks ferdig utdanna helsesekretær. Frivillig så er jeg turleder for Barnas Turlag i Turistforeningen her, og har akkurat startet pensum på å bli ammeveileder :)
 
Jeg jobber som personlig assistent for en mann :)
 
Last edited:
Jeg jobber på et tannteknisk laboratorium! :)
 
Jeg jobber som prosjektutvikler i byggebransjen:)
 
Jeg er lærer (adjunkt) :) kontaktlærer for 16 herlige 5.klassinger.. Gruer meg til å ikke få følge dem i 6.klasse, men håååååper jeg "får dem tilbake" når permisjonen er ferdig!!
 
Utdannet Helsesekretær, men nå jobber jeg som assistent på sykehjem og sykehus. Skal ta fagbrev som Helsefagarbeider.:)
 
Jeg har mange jobber

-Resepsjonist på kultursenter
-Servitør på restauranten på kultursenteret
-Manus forfatter
-Intruktør for barne og ungdomsteater

Det er innenfor teater og kultur jeg vil jobbe, så har hatt noen mindre roller i filmer og serier :)
 
Er snart ferdig utdannet vernepleier, og jobber nå som miljøarbeider. Har to jobber, den ene på et avlastningssenter for barn og unge med utviklingshemming og veldig spesielle behov, og den andre i et leilighetsfellesskap for unge voksne med utviklingshemming og utagerende/voldelig atferd.
 
Jeg jobber på boliger med psykisk utviklingshemmede, stortrives men er spent på hvordan det vil gå etter hvert i svangerskapet da det er en fysisk krevende jobb med noen tunge stell og mye kaos.
Er heldigvis ikke fysisk utagering på boligene jeg jobber på og det er jeg glad for :)
Er utdannet omsorgsfag arbeider :)
 
Jobber som assistent på en aldersheim/sjukeheim. Men i mitt forsvar; arbeidsoppgavene mine er det samme som en utdannet helsefagarbeider.. Skal begynne med studiet etter lille er født! Jobber og som assistent i barnehage, da eg har litt lite vakter på heimen for tiden. Har jobba der før og :)
 
Jeg fikk fagbrev i kontor og administrasjon før sommerferien, men har ikke fått meg jobb innen dette enda... går derfor på dagpenger. Jeg er ringevikar på pizzabakeren, og jeg har også fått meg julejobb på glitter :) håper jeg kan få en grei kontrakt der etter jul også :)
 
Back
Topp