Hva hvis...

35+0 - graviditetsuke 36 :Heartpink
Fikk babyshower på søndag -for en herlig og etterlengtet feiring:love7
I dag kunne jeg kjenne henne suge på tommelen sin. En rytmisk beveglse -nesten som en bølgende bevegelse / puls utenpå magen. Når jeg tok på magen så kjente jeg armen /albue som gikk frem og tilbake :binkybaby Noe så fantastisk. Hun hikker også 4-5 ganger om dagen, gjerne etter jeg selv har spist. Vet ikke om det er tilfeldig, men kos er det:) Ellers så er alt klart, og fødebag er pakket og fødselsbrev er skrevet.

Det blir veldig sene netter og sene morninger om dagen, men vi nyter siste tiden som et par alene og stresser ikke med å ha rutine på søvn nå som lille snart kommer :Heartred
 
For en herlig lesning! ❤️ Skikkelig feelgood ✌
Kos dere max de siste ukene og unn dere litt kjærestetid ❤️
 
For en herlig lesning! ❤️ Skikkelig feelgood ✌
Kos dere max de siste ukene og unn dere litt kjærestetid ❤️

Tusen takk <3 Er så glad for at du er rett bak meg <3 Tenk Avocado, at vi skulle få oppleve dette, og nesten samtidig <3 Vil alltid være så takknemmelig for at du hjalp meg med Serum <3<3
 
Tusen takk <3 Er så glad for at du er rett bak meg <3 Tenk Avocado, at vi skulle få oppleve dette, og nesten samtidig <3 Vil alltid være så takknemmelig for at du hjalp meg med Serum <3<3

Ufattelig hvor fort alt snudde ❤️
Men det var langt i fra meg som skal ha æren, dere gjorde jobben selv ✌
Herlig å tenke på at innen løvet blir rødt og gult og daler vil hun ha kommet til dere ✨❤️
 
Jeg er fin igjen:) Hvordan går det med deg?:)

Går bare bra her! Nettopp kommet hjem fra ferie på Svalbard, deilig å koble av litt! Vi er begge ferdige med kuren, men nå har jeg begynt å engste meg for at jeg på enkelte dager hadde kaffe med litt melk for nært tabletten.

Jeg tror jeg alltid var påpasselig med å la det gå minimum to timer, men bekymrer meg for at vi har ødelagt alt :(
Alltid noe å bekymre seg for! Har lest litt rundt på nettet at selv om man tar de med melk så går ikke virkningen så mye ned, men uansett.
 
Går bare bra her! Nettopp kommet hjem fra ferie på Svalbard, deilig å koble av litt! Vi er begge ferdige med kuren, men nå har jeg begynt å engste meg for at jeg på enkelte dager hadde kaffe med litt melk for nært tabletten.

Jeg tror jeg alltid var påpasselig med å la det gå minimum to timer, men bekymrer meg for at vi har ødelagt alt :(
Alltid noe å bekymre seg for! Har lest litt rundt på nettet at selv om man tar de med melk så går ikke virkningen så mye ned, men uansett.

Du er helt lik meg:p Jeg bekymret meg for AKKURAT det samme! At alt var ødelagt. Hadde det så kjipt, og vurderte sende ny prøve. Men jeg er ganske sikker på at du ikke har ødelagt noe, altså:) Jeg opplevde å dra ut med venninner etter AB-kuren, drakk litt alkohol, så merket jeg at bartenderen som lagde drinkene som tok på penger og ALT annet møkk, IKKE brukte hansker og tok på frukten og formet agurkskrivene på drinkene med hendene sine :-O Jeg fikk heeeeeelt fnatt. Og tenkte på Ecoli bakterie, som vi fikk påvist i "bacterial load" og tenkte på ureaplasma osv.. Følte meg så dårlig, og ble syk dagen etterpå.. Googlet meg i høyre og venstre, og fikk dårlig hals. Men det gikk jo fint. Men jeg var veldig veldig bekymret for å ha blitt smittet av forskjellige ting igjen...og tanke på at melken hadde ødelagt virkningen av AB:p
 
Du er helt lik meg:p Jeg bekymret meg for AKKURAT det samme! At alt var ødelagt. Hadde det så kjipt, og vurderte sende ny prøve. Men jeg er ganske sikker på at du ikke har ødelagt noe, altså:) Jeg opplevde å dra ut med venninner etter AB-kuren, drakk litt alkohol, så merket jeg at bartenderen som lagde drinkene som tok på penger og ALT annet møkk, IKKE brukte hansker og tok på frukten og formet agurkskrivene på drinkene med hendene sine :-O Jeg fikk heeeeeelt fnatt. Og tenkte på Ecoli bakterie, som vi fikk påvist i "bacterial load" og tenkte på ureaplasma osv.. Følte meg så dårlig, og ble syk dagen etterpå.. Googlet meg i høyre og venstre, og fikk dårlig hals. Men det gikk jo fint. Men jeg var veldig veldig bekymret for å ha blitt smittet av forskjellige ting igjen...og tanke på at melken hadde ødelagt virkningen av AB:p

Ååh så godt å høre at det ikke bare er meg! Så sykt ekkelt at han ikke brukte hansker, jeg hadde også fått fnatt!! Og man vil jo ikke være den hypokonderen foran alle heller, og påpeke det når man er ute og skal ha det gøy.

Jeg føler bare at nå er vi kommet et steg nærmere, og jeg hadde det jo friskt i minne at vi ikke skulle ha noe kalsium, men nå går jeg gjennom mentalt alle dagene og tenker på om jeg hadde noe melk eller ost nært til da jeg tok tabletten. Sukk! Vil ikke ha ødelagt noe. Men leser at til og med å ta de med mat kan ødelegge virkningen, men det anbefaler jo farmasøyter for ikke å få dårlig mage.

Dere måtte ta enda en kur, måtte dere ikke, eller var det bare mannen din? Måtte du også, selv om du var gravid?

Tusen takk for at du roer meg ned! <3
 
Hvordan går det med deg, Bernt?

Her går det bra, LilleLykke <3 Har vært mye ting som har skjedd den siste tiden, i familien, sykdom, jobb og hverdag, men er bare evig takknemmelig for at jeg omsider ble gravid. Jeg gleder meg til å få se henne, telle fingre og tær, sjekke hver eneste krik og krok -og håper hun er frisk <3

Så glad for at gutten deres er kommet, og håper du har det bra <3
 
Ååh så godt å høre at det ikke bare er meg! Så sykt ekkelt at han ikke brukte hansker, jeg hadde også fått fnatt!! Og man vil jo ikke være den hypokonderen foran alle heller, og påpeke det når man er ute og skal ha det gøy.

Jeg føler bare at nå er vi kommet et steg nærmere, og jeg hadde det jo friskt i minne at vi ikke skulle ha noe kalsium, men nå går jeg gjennom mentalt alle dagene og tenker på om jeg hadde noe melk eller ost nært til da jeg tok tabletten. Sukk! Vil ikke ha ødelagt noe. Men leser at til og med å ta de med mat kan ødelegge virkningen, men det anbefaler jo farmasøyter for ikke å få dårlig mage.

Dere måtte ta enda en kur, måtte dere ikke, eller var det bare mannen din? Måtte du også, selv om du var gravid?

Tusen takk for at du roer meg ned! <3

Det er så kraftig kur, at jeg tror den er veldig vanskelig å ødelegge. Du er nok frisk, og mannen din <3
Jeg tok enda en kur ja, pga mannen hadde difuse plager. Og fikk påvist prostatitt... Det er nok fordi han har gått med infeksjon så lenge. Han tok ikke noe, var bare meg. Så fikk skrevet ut babyvennlig-AB av Serum, som de satt meg på:)
 
36+1

Var på kontroll hos jordmor i dag. Hodet var ikke festet, symfysemålet var 34, HB 11,7 , og hjerteslag 130.
Blodtrykket mitt var visst høyt og skal tilbake i morgen for ny kontroll. Fått beskjed om å ta det helt med ro, og være obs på symptomene på svangerskapsforgiftning. Min mor fikk jo det , og det er arvelig.
Ellers er formen fin. Hovne ben og (tydeligvis) fingre , siden jeg har carpal tunnel syndrom , så finmotorikk og følelser er borte i fingertuppene. Gleder meg til det går over!

Ellers hadde vi vannlekkasje i leiligheten, og det kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt! Veggen måtte åpnes og deler av parkett.. Så det er en god del som.plutselig må gjøres. Veldig kjipe utgifter av rørleggervakta og takstmann kommer i dag for å se på leiligheten. Kjøkkenet var tidligere inne på dette soverommet, og de som flyttet kjøkkenet har ikke tettet igjen avløpsrøret... Blæh. Får håpe dette ikke tar for lang tid, og for mye av tiden vår nå, men har en følelse av at det vil gjøre det!
 
Håper på det beste ❤️
 
36+1
Var på kontroll hos jordmor i dag. Hodet var ikke festet, symfysemålet var 34, HB 11,7 , og hjerteslag 130.
Blodtrykket mitt var visst høyt og skal tilbake i morgen for ny kontroll. Fått beskjed om å ta det helt med ro, og være obs på symptomene på svangerskapsforgiftning. Min mor fikk jo det , og det er arvelig.
Ellers er formen fin. Hovne ben og (tydeligvis) fingre , siden jeg har carpal tunnel syndrom , så finmotorikk og følelser er borte i fingertuppene. Gleder meg til det går over!

Ellers hadde vi vannlekkasje i leiligheten, og det kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt! Veggen måtte åpnes og deler av parkett.. Så det er en god del som.plutselig må gjøres. Veldig kjipe utgifter av rørleggervakta og takstmann kommer i dag for å se på leiligheten. Kjøkkenet var tidligere inne på dette soverommet, og de som flyttet kjøkkenet har ikke tettet igjen avløpsrøret... Blæh. Får håpe dette ikke tar for lang tid, og for mye av tiden vår nå, men har en følelse av at det vil gjøre det!

Æsjda :( Så kjipt med stor lekkasje og oppussing akkurat nå :/
Kunne jo liksom ikke passet dårligere nei :(
Godt det finnes forsikring da :)

Spennende tid nå som du er så langt på vei :D
Jeg går å venter på nyheter fra både deg, men kanskje helst Poppi først ;)
Ta vare på deg selv snupp <3
 
Æsjda :( Så kjipt med stor lekkasje og oppussing akkurat nå :/
Kunne jo liksom ikke passet dårligere nei :(
Godt det finnes forsikring da :)

Spennende tid nå som du er så langt på vei :D
Jeg går å venter på nyheter fra både deg, men kanskje helst Poppi først ;)
Ta vare på deg selv snupp <3

:Heartred Spennende tider nå ja. Poppi må poppe før meg:D Får håpe det i hvert fall:p

Jo, godt forsikring finnes:notworthy

takk:Heartred Hvordan er formen din:love7?
 
:Heartred Spennende tider nå ja. Poppi må poppe før meg:D Får håpe det i hvert fall:p

Jo, godt forsikring finnes:notworthy

takk:Heartred Hvordan er formen din:love7?

Ja, vi får sende Poppi i ilden først :p
Fødslene kommer som perler på en snor utover høsten og vinteren nå blandt gamle slitere ✌ Stor stas, og mye å være takknemlige for :D

Formen er så som så.. spyr fortsatt en del, men er bedre i snitt gjennom døgnet og uka, så tar det som positiv utvikling ;)
 
[emoji813]red Spennende tider nå ja. Poppi må poppe før meg:D Får håpe det i hvert fall:p

Jo, godt forsikring finnes:notworthy

takk[emoji813]red Hvordan er formen din:love7?

Ja, vi får sende Poppi i ilden først [emoji14]
Fødslene kommer som perler på en snor utover høsten og vinteren nå blandt gamle slitere [emoji111] Stor stas, og mye å være takknemlige for :D

Formen er så som så.. spyr fortsatt en del, men er bedre i snitt gjennom døgnet og uka, så tar det som positiv utvikling ;)
Jeg håper også at Poppi popper først!! [emoji23] gjerne snart for jeg sprekker jo snart føler jeg [emoji14] og så lyst til å møte babyen!

Spent på deg Bernt, ikke lenge igjen nå [emoji7][emoji7]
 
Jeg håper også at Poppi popper først!! [emoji23] gjerne snart for jeg sprekker jo snart føler jeg [emoji14] og så lyst til å møte babyen!

Spent på deg Bernt, ikke lenge igjen nå [emoji7][emoji7]

Kom igjen nå lille gutt!!
Mammaen din har venta lenge nok :D
Er det overtid nå?
 
36+1
Var på kontroll hos jordmor i dag. Hodet var ikke festet, symfysemålet var 34, HB 11,7 , og hjerteslag 130.
Blodtrykket mitt var visst høyt og skal tilbake i morgen for ny kontroll. Fått beskjed om å ta det helt med ro, og være obs på symptomene på svangerskapsforgiftning. Min mor fikk jo det , og det er arvelig.
Ellers er formen fin. Hovne ben og (tydeligvis) fingre , siden jeg har carpal tunnel syndrom , så finmotorikk og følelser er borte i fingertuppene. Gleder meg til det går over!

Ellers hadde vi vannlekkasje i leiligheten, og det kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt! Veggen måtte åpnes og deler av parkett.. Så det er en god del som.plutselig må gjøres. Veldig kjipe utgifter av rørleggervakta og takstmann kommer i dag for å se på leiligheten. Kjøkkenet var tidligere inne på dette soverommet, og de som flyttet kjøkkenet har ikke tettet igjen avløpsrøret... Blæh. Får håpe dette ikke tar for lang tid, og for mye av tiden vår nå, men har en følelse av at det vil gjøre det!
Det ordner seg nok skal du se. :) Håper du koser deg med magen!
 
Back
Topp