Hva hvis...

19+2 og OUL

Utrolig deilig å få se igjen lille jenta vår i magen. Så takknemmelig for at hun ser frisk ut. Hun lå veldig langt nede i bekkenet med hodet, så det kan forklare hvorfor jeg stadig kjenner spark oppover mot ribbeinet på høyre side. Jeg ble satt tilbake én dag, og min nye fastsatte termin er 16.09 :) Veldig fornøyd med det. Vi så henne hikke også:)
En gledelig dag :Heartred
 
Så koselig Bernt <3<3<3
 
Svinger innom for å heie på deg, Bernt <3 Håper du har det bra i svangerskapet ditt <3
 
Å der fant jeg dagboka di vettu :Heartpink Gratulerer så mye med jente i magen, det blir koselig:joyful::joyful:
 
Gode fine Bernt'n ❤️ Hvordan går det med deg?
 
Gode fine Bernt'n ❤️ Hvordan går det med deg?

Kjære søte du:) Tusen takk. Her går det fint heldigvis. Formen er veldig fin, og håper jeg får gå hele svangerskapet ut.
Tenker på deg ofte <3
Hvordan går det med deg, sett bort i fra prøvingen? <3
 
Kjære søte du:) Tusen takk. Her går det fint heldigvis. Formen er veldig fin, og håper jeg får gå hele svangerskapet ut.
Tenker på deg ofte <3
Hvordan går det med deg, sett bort i fra prøvingen? <3

Ikke mange måneder/uker igjen nå :D

Det går litt opp og ned psykisk. Henger jo sammen med hvor vi er i prøvingen. om uforutsette ting skjer ellers osv. Men men, har vel innfridd meg med at det bare er sånn for en periode. Er jo ikke lett dette gamet, psyken skal være ganske sterk for å holde ut :)
 
Åh, Bernt, nå nærmer det seg tredje og siste trimester <3 Siste innspurt rett rundt hjørnet. Snart sitter du der med nybakt bebis i armene <3 Er formen fortsatt fin?
 
Åh, Bernt, nå nærmer det seg tredje og siste trimester <3 Siste innspurt rett rundt hjørnet. Snart sitter du der med nybakt bebis i armene <3 Er formen fortsatt fin?

Esoteri :love7

T E N K det! Svangerskapet har gått så fort frem til nå, har kost meg masse hittil, men nå gleder jeg meg såååååå mye til å få se henne:hello2:Heartred Tiden fremmover vil kanskje gå saktere. Uansett, litt over 3 mnd igjen bare:)
Er 25 uker i dag, når starter 3 trimester?

Formen min er fin, litt ømt bekken og blir fort trøtt, men absolutt ingenting å klage på!

Hvordan går det med deg og lille ?:Heartbigred
 
Last edited:
Esoteri :love7

T E N K det! Svangerskapet har gått så fort frem til nå, har kost meg masse hittil, men nå gleder jeg meg såååååå mye til å få se henne:hello2:Heartred Tiden fremmover vil kanskje gå saktere. Uansett, litt over 3 mnd igjen bare:)
Er 25 uker i dag, når starter 3 trimester?

Formen min er fin, litt ømt bekken og blir fort trøtt, men absolutt ingenting å klage på!

Hvordan går det med deg og lille ?:Heartbigred

Så bra at formen fortsatt er fin :) Ikke noe som er bedre enn det. 3. trimester starter 28+0, så bare 3 små uker igjen. Tenk på det <3 Åh, jeg blir helt rørt. Sommeren kommer til å gå fort, vips, så er du tilbake på jobb etter ferien og da er jenta deres bare rett rundt hjørnet :Heartbigred

Her går det såå fiiiint :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Lille, vakre jenta vår fikk en strevsom start, men nå er alt så bra og vi koser oss (enda mer). HUn har begynt å dra seg framover på gulvet og så fort jeg snur ryggen til henne i 3 sekunder har hun på mystisk vis kommet seg helt bort til kurven med hundeleker og er i ferd med å stappe de i munnen :wtf: Løper rundt og prøver å rydde vei for henne om dagen :hilarious:
Bernt, det er så mye å glede seg til <3 Så veldig snart er det din tur <3
 
Så bra at formen fortsatt er fin :) Ikke noe som er bedre enn det. 3. trimester starter 28+0, så bare 3 små uker igjen. Tenk på det <3 Åh, jeg blir helt rørt. Sommeren kommer til å gå fort, vips, så er du tilbake på jobb etter ferien og da er jenta deres bare rett rundt hjørnet :Heartbigred

Her går det såå fiiiint :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Lille, vakre jenta vår fikk en strevsom start, men nå er alt så bra og vi koser oss (enda mer). HUn har begynt å dra seg framover på gulvet og så fort jeg snur ryggen til henne i 3 sekunder har hun på mystisk vis kommet seg helt bort til kurven med hundeleker og er i ferd med å stappe de i munnen :wtf: Løper rundt og prøver å rydde vei for henne om dagen :hilarious:
Bernt, det er så mye å glede seg til <3 Så veldig snart er det din tur <3

Snart bare 2 uker til 3 trimester :D

Kan jeg spørre deg om hva som forårsaket den strevsomme starten? <3 Ååååå så koselig. Tenk deg at lille-gull kan åle seg fremmover! Nydelig! Gleder meg sååå mye til jenta mi kommer ut!
Haha, ser for meg deg løpe rundt og rydde bane for lillejenta <3:happy:
Ammer du?:)
 
Snart bare 2 uker til 3 trimester :D

Kan jeg spørre deg om hva som forårsaket den strevsomme starten? <3 Ååååå så koselig. Tenk deg at lille-gull kan åle seg fremmover! Nydelig! Gleder meg sååå mye til jenta mi kommer ut!
Haha, ser for meg deg løpe rundt og rydde bane for lillejenta <3:happy:
Ammer du?:)

Gleder meg på dine vegne, Bernt. Det blir så koselig <3 Å ha et sånt bittelite knøtt sovende på brystet ditt. Den dype pusten og knirkelydene <3 Det er fantastisk. Det er jo kjempeslitsomt å bli foreldre, men sånne små øyeblikk som det er så verdifulle <3

Ja, selvfølgelig kan du spørre :) Men det er litt vanskelig å gjøre en lang historie kort, men prøver. Mini er født med stramt tungebånd, og det er dessverre svært dårlig kunnskap om dette blandt de aller fleste helsepersonell. Det er også dårlig kjent hvor mye plager det kan gi både for mor og barn. Smerter og problemer med amming, ja, men også kolikksymptomer, refluks hos baby, vansker for baby å die, stram muskulatur og låsninger hos baby pga overanstrengelse og forsøk på å kompensere for dårlig bevegelighet med tungen, medfølgende elendig søvn og mye gråt. Vi var heldig da noen postet symptomoversikt i ammehjelpsgruppa og vi meldte oss inn i norsk støttegruppe from stramt leppe- og tungebånd facebook og fikk hjelp der. Det finnes et fåtall leger som klipper stramme tungebånd på en optimal måte og vi fikk hjelp av en av de. Har måttet ha masse kiropraktorbehandling i ettertid da mini var stram fra topp til tå. Amminga har vært slitsom, men har holdt ut, fullammet i 4 mnd og ammer ennå. Nå går det bra og vi kommer til å fortsette å amme lenge :)
 
Poppiiiiii <3<3<3 Nå er vi snart mammiser :D Tenk det!! Hvordan går det med deg og lillegutt?=)
Tenke seg til!!! [emoji173] Alt bra her, spreller og sparker som bare det. Formen er god, men merker at det begynner å bli litt tyngre nå som jeg er i tredje trimester. Ellers prøver jeg å nyte friheten og søvn så godt jeg kan, plutselig så blir hverdagen vår så veldig annerledes! Hva med deg? Formen bra?
 
Back
Topp