Hva hvis...

Ååhh..! Gratulerer med en liten jente Bernt[emoji173][emoji173] tenk dette hadde vi ikke trodd for et halvt år siden [emoji7][emoji7]
 
Ååhh..! Gratulerer med en liten jente Bernt[emoji173][emoji173] tenk dette hadde vi ikke trodd for et halvt år siden [emoji7][emoji7]

Er så rart å høre/lese det <3

Det hadde vi IKKE trodd nei, Poppi!
Hvordan går det med deg?:D Har du fått vite kjønn, eller skal du vente? <3
 
Gratulerer med ei lita jente på vei :) Fant tilfeldigvis dagboka di for noen dager siden :) Kjempegøy å se at du har baby på vei :)[emoji272]
 
Heiiii :D <3 Tusen takk! Gratulerer til deg også, som nybakt mamma [emoji813]red Hvordan er tilværelsen?:)
Takk for det :) Den nye hverdagen er helt fantastisk, og jeg storkoser meg! Du har virkelig en spennende tid foran deg, så nyt det så godt du kan :) Har ikke lest hele dagboka di da, men står alt bra til med deg? [emoji272]
 
Er så rart å høre/lese det <3

Det hadde vi IKKE trodd nei, Poppi!
Hvordan går det med deg?:D Har du fått vite kjønn, eller skal du vente? <3
Nei, virkelig ikke [emoji173][emoji173][emoji173] er så rart å tenke på!! Føler liksom at det må skje et eller annet fordi uflaksen har jo fulgt oss så lenge! Har fått vite kjønn ja, kan sende deg pm :)

Alt bra her ellers! Håper alt er bra med deg og :)
 
Takk for det :) Den nye hverdagen er helt fantastisk, og jeg storkoser meg! Du har virkelig en spennende tid foran deg, så nyt det så godt du kan :) Har ikke lest hele dagboka di da, men står alt bra til med deg? [emoji272]

Så godt å høre <3 Jeg gleder meg:)
 
Nei, virkelig ikke [emoji173][emoji173][emoji173] er så rart å tenke på!! Føler liksom at det må skje et eller annet fordi uflaksen har jo fulgt oss så lenge! Har fått vite kjønn ja, kan sende deg pm :)

Alt bra her ellers! Håper alt er bra med deg og :)

Jeg vil også vite ❤ Heier jo fortsatt litt på sidelinjen :)

Og hurra for jente hos Bernt :D
 
Skjermbilde 2017-04-12 kl. 17.51.38.png

Helt sykt hvor fort tiden går! Snart er jeg halvveis. Jeg kjenner en del liv i magen, men ikke sterke nok til å kjennes på utsiden. Så har hun en tendens til å ikke bevege seg noe mer når jeg først legger hånden min på for å kjenne:)

Begynner å forstå mer og mer at det er en liten person som vokser der inne. Har egentlig vært utrolig fjernt for meg at jeg er gravid, og jeg har hatt problemer med å knytte meg til magen og forstå det hele. Kanskje det er en form for forsvarsmekanisme, tilfelle noe skulle gå galt? Eller rett og slett at det ble for stort for meg til å fordøye over natten. Man gikk fra å være i bunnløs sorg, til å endelig klare det -og lykken var stor, men jeg har hatt vanskligheter med å fordøye gravididteten. Vanskelig å sette ord på det, men eneste jeg klarer å forklare det som er en kvalt lykke.

Men nå begynner jeg sakte, men sikkert å forstå at det er en baby der inne, og begynner å få følelser for denne lille personen <3

Mange tanker går hver dag til de som er prøvere. Det er absolutt IKKE for pingler. Herlighet hvor mye det tar på, og den desperate følelsen man får er så vond!
Jeg vet at dere vil lykkes én dag, selvom det absolutt (!) ikke føles sånn for dere. Skulle ønske jeg var flinkere til å ta vare på meg selv og mannen under prøvingen, men i stedet levde jeg i en grusom boble. Jeg angrer ikke, fordi jeg vet at jeg aldri ville klart å gjøre det / føle det anderledes. Men jeg håper dere prøvere kan se på meg som et eksempel -jeg var 100% sikker på at jeg ALDRI ville bli gravid! Jeg er enda ikke mamma, og veien er fortsatt lang, og mye kan skje. Men jeg hadde aldri trodd at jeg en gang ville komme hit jeg er i dag. Så prøøøøv å nyte tiden , selvom dere prøver å få et barn. Jeg vet at boblen er umulig å komme seg ut av, men det er verdt et forsøk. Fordi det har vært veldig vanskelig for min del å gå fra en sååå mørk dal, til en himmel av lykke. Jeg har brukt veldig lang tid på å omstille meg, noe jeg også brukte tid på å forstå:)

Ønsker dere alle en riktig god påske :Heartbigred
 
❤❤
 
Åh, for noen fine ord Bernt [emoji173][emoji173]

Vet du, det du skriver traff meg skikkelig! Jeg føler på mye av det samme. Spesielt på det at det er så fjernt.. Håper vi klarer å ta det innover oss snart. Vi må det i august-september uansett ;)
 
Så herlig skrevet Bernt <3
 
Back
Topp