Hva holder du på å lage nå?

Jeg strikker Snøløv-genser på tykke pinner. Håper på å bli ferdig denne måneden!
 
Handlenett. Vel, er egentlig ferdig, skal bare stryke dem :D Bortsett fra det hekler jeg grytekluter, bamser og skal sy soveposer.
 
Jeg broderer ett lite veggteppe med to katter på. Blir vel garantert noe mer broderi før jul tenker jeg.
 
Strikker dolleguriskjørt (uten den falske heklekanten).
 
Syr sengeslange til lillebror.

Strikker osloanorakk til storesøster, to ribbestrikka bukser og fire par selbuvotter som skal bli julegaver og et par knestrømper som skal bli bursdagsgave. Og en jakke til meg selv. Og en topp.
 
Selbuvotter til hun som kommer i feb/mars:happy:
 
Strikker et lite teppe til fadderbarnet som hun skal ha i bilen nå i vinter. Det er hovedprosjektet, i tillegg så har jeg et par gensere, et skjerf og et skjørt på pinnene.
Skal snart begynne å strikke til frøkna som er ventet i mai også :happy:
 
Holder på med 2 bukser, en til jul og dn til bruk i barnehagen. Skal begynne med ett par votter som skal bli julegave :)
 
Lille Edith romper
Enkel genser med raglanfelling
Sovevotter
2 tepper

Og en Lilja cardigan til meg :)
 
Hårstrikk :) Syr sammen et rektangel i stretch stoff, vrenger, knyter strikk mellom og syr igjen :) supre å ha håret i dott i :)
 
Strikker en body i nøytral farge til nr 3 om vi blir så heldig å få det til å klaffe i 2019 :shy::smug:
 
Strikker ullsokker :) Akkurat lært meg å strikke, så ser ikke akkurat smashing ut men :p
 
Holder på å lære meg å felle hæl på ullsokker, også har jeg startet på en genser :happy:
 
Holder på med et babyteppe i bladmønster :) Tenkte egentlig at jeg er så treg til å strikke, at jeg ikke blir ferdig hvis jeg har bare 9 mnd på meg... Men nå ser jeg at jeg kanskje har undervurdert strikkeferdighetene mine. Snart halvveis:happy: Håper spiren snart sitter:p
 
Lillebrorsromper til ei venninne :)
 
Etter utallige par ullsokker til julegaver i desember, har jeg nå omsider begynt på en Marius-genser. Til meg selv! :D
 
Strikker på traktorgenser til nevøen på 4 og en dahliagenser til meg selv. Frister veldig å begynne på en sparkebukse til den fremtidige spiren :p
 
Back
Topp