Hva holder du på å lage nå?

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Uansett hva, strikking, hekling, brodering, maling, what ever! [emoji5]
 
Strikker Miashorts fra klompelompe til tantebarnet mitt. Så er det ruteshorts til begge jentene mine som står for tur
 
Jeg lager babybok til babyen(som jeg har gjort hele svangerskapet). Koser meg med bilder og skrive til han og om han i magen, og Strikker akkurat nå små trøfler igjen.
 
Tja. Litt av hvert. Jeg strikker en kofte til meg selv, Liljerosett. I tillegg har jeg flere babyprosjekt på pinnene, bl.a et Setesdal-sett, en body/romper + enda en romper/drakt, samt at jeg holder på å brodere sjal og forkle til bunad. En del med på prosjektlisten over kommende ting som skal strikkes, i hovedsak.
 
Holder på å sy en sommer bluse til meg selv :)
 
Holder på å sy dette settet:
36226389_10160536602790188_8393709188492034048_n.jpg
Størrelse 80 :)
Kortermet body med krage og en puffy shorts! Skulle egentlig tatt bilde bakenfra, for den har en søøøt lomme på rumpa :p
Gleder meg til å komme i mål med denne! Tror det blir bra :D
Som man ser har jeg ikke satt inn knapper i åpningen, og har annet småarbeid igjen :)
 
Strikker på høstløvdress, jakke etter egen oppskrift, lille dahlia jakke, bukse fra babystrikk på pinne 3,5-4, babybieromper og the pocket playsuit [emoji85] klarer ikke strikke på bare en ting om gangen
 
Strikker en romper og en jakke til frøkna :)
 
Den grå jakka og det hvite settet har jeg begynt på til lillejenta når hun en gang kommer i februar:) skulle være sjans for å rekke det;)Snapchat-1946269442.jpg 20180801_090604.jpg
 
Jeg strikker Gretes nissetopplue i lyseblått til jenta mi. I deilig mykt drops Air [emoji170]
 
Back
Topp