Hva heter juli-barna?

lykkeligmamma1

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hva heter de små nurkene deres og når kom de til? Jenta mi heter Nora og ble født 29 juni, men hadde termin 12 juli.. Så holder meg her inne likevel om jeg kanskje hører til juni.... :-) må prøve å holde liv i dette forumet også..
 
Vår lille har fått navnet Olivia Sofie. Olivia til daglig. Har likt navnet i mange år så når vi nå fikk ei jente så måtte hun bare hete det ;) Hun ble født 5. juli. en dag før termin.
 
Hadde termin 14 august, skulle ha planlagt KS 23 Juli, men ho ble tatt med KS 10 Juli pga massive blødninger i uke 35+3.
Den vakre lille skapningen min som var en pike fikk navnet Malin Adelina og var 2240gram tung og 45cm lang <3 
 
Jenta vår heter Sofie, ble født 22 juli som var 6 dager før termin.
 
lilleklompen min ble født en uke før termin og har fått navnet gabriel olai<3

ser jo det er mest vanlig med to navn ja;)
 
Lille Sebastian ble født 18.juni...5 uker før termin.
Fikk total morkakeløsning, så det endte med krisesnitt 35+4..
2585 gram og 44 cm.
 
Hei :) Vår datter har fått navnet Anna-Isabel og bruker begge og kom 16 juli :) 2 dager før termin :) 
 
Fikk en fantastisk gutt 11 dager over termin, den 20 juli <3 nydeligheten har fått navnet odin.>
 
sniker fra juniforumet jeg...

Hadde termin 23. Juni, men frøkna kom ikke før 3. Juli... Burde jeg visst, som skulle få navnet Julie Andrea :)
 
Maja ble og født 19. Juli, men 4 dager etter termin:)
 
Mathilda ble født 17.juli 1 dag over termin :)
 
me har lille Christine som kom t verden den 12 juli ^^ akuratt ei uka før ordinær ul-termin, men på dagen etter tidlig ul i uke 8 ;)
 
Lille Sofia kom til verden 17. juli. Tre uker før termin. :angel13
 
Back
Topp