Hva hatet du under graviditeten?

Hatet å være konstant kvalm og derfor ikke kunne bevege meg noe eller spise, eller konsentrere meg om en samtale, blir jo helt utslitt.
Blodtrykksfall.
Bekkenløsning.

Elsket å ha stor fin mage. Å kjenne spark. Glede meg til å få baby.
 
Hatet bekkenløsningen og den begynnende svangerskapsforgiftningen. Gikk opp over 10 kg på en mnd i kun vann.. Og halsbrannen da! Fysj..

Elsket å kjenne liv og se magen vokse ❤️
 
Bekkenløsning og halsbrann var jo pyton.

Elsket at lillebror eller søster endelig var på vei, og var livlig og god. En annenting er hvor komfortabel jeg har vært med min egen størrelse, har linsom ikke sett min egen feithet bak gravidmagen, haha [emoji28]
 
Hata
- Spyinga
- Kvalmen
- Bekkenløsning
- Migrene
- Depresjonen
- Vektnedgangen
- Halsbrann

Elsket
- Magen som vokste
- Sparkene og bevegelsene
- Hjertelyden
-
 
Hatet kvalmen, halsbrann og de urolige beina på kveld/natt, elsket selve magen og selvfølgelig sparkene :)
 
Hatet ingenting, men det var litt slitsomt å ha så mye kynnere. Eller, jeg hatet å gå på overtid!

Elsket magen, sparkene og følelsen av å skape noe så fantastisk! ❤️
 
Hatet bekkenløsningen og den konstante tissingen, elsket sparkene og se magen vokse [emoji173]️
 
Hatet halsbrann, kvalme og bekkenløsning
Elsket å se magen vokse og å kjenne bevegelse :)
 
Hatet: Kvalme og oppkast [emoji43]
Elsket: Spark og bevegelser [emoji173]️
 
Hatet ingenting med første, alt var veldig fint og formen var flott. Med andre derimot hadde jeg ekstreme bekkensmerter som gjorde slik at jeg nesten ikke klarte å gå mesteparten av svangerskapet..
 
Hatet alle de smertefulle sprøytene jeg fikk satt i magen (2 stk daglig.. fra 5 uker gravid til fødsel)
Elsket spenningen :)
 
Jeg elsket den fine magen min og å kjenne bevegelsene fra vesla.

Hatet den konstante tissingen og blodtrykksfallene jeg fikk, samt kvalmen som jeg hadde hele svangerskapet med et par mnd opphold midt i bare. Fysj!
 
Hatet ingenting. Hadde ingen plager under svangerskapet, og var kun 4 kg tyngre ved fødsel.
Tiden etter fødsel har dog vært utrolig slitsom!
 
Elsket magen som vokste, sparkene, hår og hud som var glansfullt og følelsen av å føle meg fin. Bare hyggelige kommentarer fra folk jeg møtte på gaten og på tur.
Elsket mindre det å ha vansker med å puste spesielt på natten, måtte på do hele tiden og varmen magen ga meg (...kjentes som en varmeovn på fullt kjør!) og vansker med å komme inn og ut av bilen. Jeg gikk 14 dager over termin (var på turer i skogen hver dag frem til fødsel) og de aller siste dagene var magen tung og stor (klarte ikke å sitte stille på en stol de siste dagene da alt presset nedover men var ellers i fin form!).
Min datter er nå 6 måneder og jeg har allerede lyst til å bli gravid og mamma en gang til, da det var helt fantastisk å være gravid og føde!
 
Back
Topp