Hva har fått deg til å tenke «julelykke» i år?

Ny baby i familien, og god tid til alle forberedelser! Ellers så tenker jeg mye på hvor heldig vi er som får feire jul med de vi er glad i, det er ikke alle forunt. Og det synes jeg skaper en god ramme rundt høytiden!
 
Hadde mye julestemning helt i starten av desember, men den forsvinner bare mer og mer... Ikke unormalt så strømmer det på med uforutsette utgifter like før jul (veeeldig typisk!):p Hjelper ikke akkurat på... I tillegg ønsket mine eldste å feire jul hos pappaen sin i år (selv om det i utgangspunktet er mammajul i år), så de skal dit.
Prøver i grunnen bare å slappe av, senke skuldrene og nyte dagene. Jula kommer enten man vil eller ei, og 2-åringen gleder seg og er spent på om nissen finner veien på julaften<3
 
Første julen til yngste. Skal også feire jul med eksen til broren min og nevøen min( nei min bror er ikke der), hennes familie, mamma og stefaren min. Blir kjempe koselig og gleder oss kjempe mye. Eksen til broren min feirer første julen til nevøen min med oss så blir ekstra morsomt at det er første julen til sønnen min denne gangen. Eldste på 3 år gleder seg utrolig mye til å feire med fetteren sin og mammaen hans. Blitt lagt noe demper på julestemningen pga min bror men det ordner seg. Har ikke mye pent å si om han. Han flytta til utlandet midt i en samvær sak også så smart er han heller ikke. Men fikk en " søster" ut av dette. Så mine barn har fått en tante i stedet for onkel.
 
Her gleder vi oss masse til at lille jenta vår kommer til verden og det setter litt ekstra preg på stemningen hjemme, men det er hovedsakelig gleden til guttungen til samboeren min på 6 år og samboer som gjør at jeg får julestemning. :happy: Er virkelig koselig å gjøre småtteri frem imot julen (selv om jeg også blir litt småstresset innimellom :p)
 
Det at jeg er gravid, at sønnen gleder seg voldsomt til jul og at vi skal feire jula her hjemme med familien:)
 
Vi har laget noen kjempefine julegaver i år, så det jeg gleder meg mest til er å se hvor spente barna blir når familien skal åpne gavene sine [emoji4]

Åpning av strømpene og morgengavene på julaften er det som pleier å gi meg mest julestemning [emoji4]
 
Vi skal feire første gang hjemme hos oss selv. Har et stort, flott nyyydelig juletre som smelter meg hver gang jeg ser på det. Entusiasmen, gleden og forventningen til ungene er også helt ubetalelig. De er små, men lyser opp hver gang de ser en nisse e.l.

Første gang som voksen jeg virkelig gleder meg til jul! Akkurat i år syns jeg jul med barn er bedre enn jul som barn [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Dette er første julen jeg er mor, det å feire jul med sitt første barn gir meg masse julestemning å lykke. Gleder meg masse med å lage hjemmelaget julenisser, pepperkaker,pepperkakehus og kakemenn når hun blir større :bigsmurf
 
JULEBAKING og pepperkakebyen ga litt julestemning. Men ikke så kjempe mye
 
Ny baby i familien, og god tid til alle forberedelser! Ellers så tenker jeg mye på hvor heldig vi er som får feire jul med de vi er glad i, det er ikke alle forunt. Og det synes jeg skaper en god ramme rundt høytiden!

sign.! Var i tillegg på julekonsert med Helene Bøksle forrige helg og da kom virkelig stemningen snikende :)
 
Min første jul som mamma <3 lille jenta mi er 2 mnd idag på lille julaften :) koser oss så mye med god mat og god stemning og masse masse kjærlighet <3
 
Da vi hentet lillefrøkna i bhg i går og fikk med oss en pose med "små hemmeligheter" med pakkelapp Til Mamma og Pappa på. Da kom julefølelsen.
 
Min nyfødte baby og storebroren hans :)
 
Hqdde mye julestemning etter Lisebergtur men det forsvant forrige uke dessverre
 
Mormor kommer! Hun blir kjørt 5 timer i bil og er her ei uke. Hun er 90 år.

Julelykke.
 
Back
Topp