Hva har du unnet deg i dag?

Skal unne meg vaffel til frokost ...rester etter vaffelrøre fra i går. Må jo være fornuftig og spise det vi har! :oops:
 
Var på jobb på Telenor Arena hvor artistcateringen hadde dessertbuffet. Prøvde ca alt :smug:
 
Var på jobb på Telenor Arena hvor artistcateringen hadde dessertbuffet. Prøvde ca alt :smug:
Det hørtes nesten ut som å være i himmelen!
Jeg er lite snopsyk om dagen, men har i stedet konstant lyst på desserter jeg knapt har vurdert tidligere. :p
Her om dagen sto jeg og vurderte å kjøpe sviskekompott - og jeg liker ikke en gang svisker! :D
 
That's it! Jeg SKAL ha vafler i dag!

Gjør det, gjør det! Jeg adopterte melk fra naboen i ferien, så det har blitt både fiskeboller og vafler for å få brukt opp. Skal lage mer vaffelrøre i dag eller i morgen - det er så lettvint og så godt!
 
Det hørtes nesten ut som å være i himmelen!
Jeg er lite snopsyk om dagen, men har i stedet konstant lyst på desserter jeg knapt har vurdert tidligere. :p
Her om dagen sto jeg og vurderte å kjøpe sviskekompott - og jeg liker ikke en gang svisker! :D

Det var magisk! Spiste ostekake, daimkake og en eller annen kake jeg ikke vet hva var engang. :happy:
Nå har jeg akkurat spist middag og sitter og fantaserer om snickers.
 
Nå har jeg spist vaffel. :) Med nugatti!
 
Ble så godtesyk nå, så hev litt marengs i ovnen, blir en minipavlova etter ungane er i seng [emoji23]
 
Jeg lagde meg browniemuffins i går kveld, er helt overrasket over hvor dårlig jeg er blitt til å motstå søtsug!
 
Jeg lagde meg browniemuffins i går kveld, er helt overrasket over hvor dårlig jeg er blitt til å motstå søtsug!
Jeg er veldig glad for at jeg ikke er så glad i å lage mat akkurat nå. :hilarious: Bakte for første gang på 5 år for et par uker siden faktisk. Hadde magen bestemt hadde jeg bakt hver bidige dag.
 
Back
Topp