Hva har du unnet deg i dag?

Klarte du å holde på skolebollen?

Nope, men det var så godt at jeg spiste en til 15 min senere. Dog med samme resultat. Gir meg ikke så lett, så har planer om å prøve en til lunsj også. Pleier å være en bedre tid på døgnet for å prøve mat.
 
Nope, men det var så godt at jeg spiste en til 15 min senere. Dog med samme resultat. Gir meg ikke så lett, så har planer om å prøve en til lunsj også. Pleier å være en bedre tid på døgnet for å prøve mat.

Du er tøff[emoji173]️ Lykke til med spisingen til lunsj[emoji173]️[emoji173]️
 
Burger til lunsj [emoji85][emoji56]
 
Jeg har spå lyst på lakris (salte bananer, dødningehode, søppeldynga) men trodde det ikke var bra for fostret?
 
Min kjære mann laget smoothie med sitron, kiwi, jordbær og appelsinjuice. Perfekt surt og himla godt! [emoji173]️
 
Min kjære mann laget smoothie med sitron, kiwi, jordbær og appelsinjuice. Perfekt surt og himla godt! [emoji173]️
Åh... det hørtes bare LITT digg ut. [emoji173][emoji173]
 
Hadde en fløte som hadde gått grundig ut på dato, så da ble det en haug med vafler. Litt kvalm nå....
 
«Feiret» valentine alene med Troika og TV i går. Bare jeg som har vinterferie. Tror jeg skal ha meg ei litta troika i dag også. Mmmm
 
Unner meg som regel bare noe i helgene, og da går det i lakris smågodt :D

Spiste litt ostekake i går siden vi feiret valentine og årsdag, men nå blir det ikke me snacks frem til lørran’ gitt! ;)
 
Unnet meg alkoholfri øl, en god middag ute og dessert [emoji7] IMG_0782.JPG
 
Back
Topp