Hva har du på pinnene?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Du som hekler eller strikker? Her har jeg teppe og sparkebukse til lillegutt som kommer i desember. :)
 
Den var fin! :) Smart med sikkerhetsnåler (?) som markører! Mye lettere å se enn tråd. Det må jeg ta med meg. Er så knot å finne igjen de trådmarkørene :p
Jeg bruker bare sikkerhetsnåler som markører. Mye enklere :)
 
Jeg hekler sikksakkteppe nå, og funderer hele tiden på hva neste prosjekt skal bli!
 
Den var fin! :) Smart med sikkerhetsnåler (?) som markører! Mye lettere å se enn tråd. Det må jeg ta med meg. Er så knot å finne igjen de trådmarkørene :p

Takk :)
Ja det er sikkerhetsnåler som markører, er veldig greit å bruke i stedet for tråd ;)
 
Ja, det syns! :D At jeg ikke har tenkt på det før.. Leter meg ihjel hver gang jeg må finne disse trådene :p
brukte tråd før. Alltid i en annen farge da. Så den var lett å finne. :p men sikkerhetsnåler er mye lettere :)
 
En kjappstrikkadrakt som snart er ferdig, og så er det tre vottepar som er neste :)
 
Voksejakke fra Nøstebarn, men den skal settes litt på pause, for nå skal poden få Stomperompeshorts fra Klompelompe. Må begynne tidlig på juleantrekket:p
 
Voksejakke fra Nøstebarn, men den skal settes litt på pause, for nå skal poden få Stomperompeshorts fra Klompelompe. Må begynne tidlig på juleantrekket:p
Det hørtes stilig ut. Har du bilde? :)
 
Back
Topp